Gravatar

#1 Yoda 17 år siden

Den næste serie, jeg har tænkt mig at gå i gang med, er Oz. Vil dog lige høre, om der er nogen, der kan fortælle lidt om denne fængselsserie, førend jeg kaster penge efter den? Hvordan er kvaliteten? Er den meget lig Prison Break?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#2 lagoni 17 år siden

100 gange bedre end Prison Break. Lidt tid siden jeg har set den, men stilen virker mere realistisk og der er flere interessante historier og specielt J. K. Simmons gør det godt deri. Jeg brød mig så heller ikke specielt meget om Prison Break, men vil kraftigt anbefale Oz.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 Kalle Ferm 17 år siden

Jeg husker også OZ som helt suveræn! Virkelig gode skuespilspræstationer. Og så er der nogle gennemført dumme svin i den serie! Al Swearengens ondskab er vand ved siden af.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#4 Yoda 17 år siden

Super - tak for info!

Så vil jeg bestille de to første sæsoner af Oz
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 lagoni 17 år siden

De er faktisk også billige nok af en HBO-serie, cd-wow og play har dem til omkring £16.
Gravatar

#6 Yoda 17 år siden

CDON har sæson 1 & 2 til henholdsvis 141,- & 151,-
Gravatar

#7 lagoni 17 år siden

Hmm, fristende...

Lidt OT, men havde sidst problemer med vegakoden, virker den ved dig nu?
Gravatar

#8 Yoda 17 år siden

Uno momento - prøver lige at bestille de to sæsoner med vega-koden :-)
Gravatar

#9 Yoda 17 år siden

Vegakoden fungerer heller ikke hos mig, hvilket er underligt, da jeg ikke har brugt den før!

Skriv ny kommentar: