Gravatar

#11 kasper0204 16 år siden

#5 Sammenligne med Prison Break? Så synes jeg PB er langt mere intelligent og spændende, end Heroes...

Men jeg er vant til Lost - nok derfor jeg ikke er så meget til Heroes... Den er ikke lige så intelligent-udfordrende...
Gravatar

#12 PredatorX 16 år siden

Hvordan i alverden skulle PB være mere intelligent? Det er jo bare en to timers film de har prøvet at trææææææække ud i det uendelige... Og så har det måske klodens mest uduelige skuespiller i hovedrollen. Manden har ét fjæs mindre at spille på end Mr. Zoolander.

Jeg kan heller ikke se hvordan Lost skulle være særlig udfordrende. Det er ikke særlig svært for en serie, eller film, at skulle være mærkelig og stille spørgsmål konstant uden at give nogle form for svar. Jo da, der må gerne være lidt at tænke over.. Men Lost er ikke særlig intelligent. Den er tåbelig. De er "in purgatory".. we get it.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#13 filmz-vassago 16 år siden

#12: det hænger så meget lidt sammen med slutningen i foregående sæson :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#14 PredatorX 16 år siden

Nå ja okay det kan så være hehehe... gad jo ikke se mere af det:-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#15 NOWhere 16 år siden

Sæson 1 af Heroes var sej, men så var det åbenbart det.
Sæson 2 forstod jeg faktisk ikke, jeg lærte ikke rigtig noget nyt, synes jeg. Så jeg tvivler på, jeg er med på sæson 3.
Gravatar

#16 minibitter 16 år siden

Heroes er en super bad serie, men Lost er den ultimative serie... ever. den har nogle herlige karakterer, og plottet bliver ved med at ændre sig. er færdig med sæson 4 nu, og kan ikke vente på den næste. herligt at se at de kan blive ved med at karakter udvikle.
Gravatar

#17 duuk74 16 år siden

Enig. Heroes er blevet fesen, og repræsenterer lige præcis det jeg hader ved tv-serier. Fristelsen for at trække tingene ud, for at fængsle seeren uge efter uge efter..
"lets join the company, lets leave, lets detroy them, lets not". BAH!!

My Name Is Earl er jeg til gengæld ret glad for. Det er rigtig godt skrevet, med et detaljeret univers, originalt og sjovt. Måske ikke på en lårklaskende måde, men mere på en "hehe" måde.
100.000 lemmings can't be wrong

Skriv ny kommentar: