Gravatar

#11 tiany 15 år siden

#10 Er det ikke mere
Mohinder-Spiderman?
Det var nok også det jeg syntes var værst ved afsnittet, resten var udemærket
Valar morghulis
Gravatar

#12 Spanner 15 år siden

Det var mere Mohinder-Brundle-Fly sådan som hans hud så ud til sidst i afsnittet
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#13 loki 15 år siden

Ah takker, jeg tror jeg holder mig langt væk fra det.
www.peakoil.dk
Gravatar

#14 Riqon 15 år siden

Tim Kring, skaberen af tv-serien, sagde jo undskyld for sæson 2's plot.

1. Det gik for langsomt.
2. At jordens undergang nærmede sig opdagede man først i episode 7.
3. Sidehistorien med sydamerikanerne var lidt for separat.
4. Hiro gik rundt i fortiden alt for længe.
5. Claire's kærlighedshistorie stank.


http://www.heroestheseries.com/tim-kring-apologize...
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#15 rasmusv 15 år siden

@1 Loki,

Nej du vil absolut ikke kunne lide sæson 2 så. Den fungerer ikke særligt godt - og man kan tydeligt mærke strejken har været inde over. Sæson 3 ser heller ikke ud til at redde det. Jeg ved det er noget tidligt at sige det, men fikkerfukker hvor en rodet omgang.
Gravatar

#16 The Insider 15 år siden

Jeg syntes, Heroes mistede sin charme allerede omkring midtpunktet i 1. sæson. Den startede ganske godt, og serien er mildest talt vanvittig flot og ofte enormt gribende. Men hold da kæft, hvor blev jeg bare træt af alle sæbeoperaelementerne hen ad vejen. Alle de angiveligt betydningsfulde figurer, som pludselig dukkede op i få minutter eller et enkelt afsnit og så pludselig forsvandt igen... alle de Glamour-agtige tilfælde... lige pludselig var
alle sgu nærmest i familie med hinanden.
Og al den troværdighed, serien så fornemt havde skabt i starten, røg hurtigt fløjten, da ophavsmændene pludselig fandt det mere interessant at opdigte så mange forskellige superhelte med så mange forskellige evner som muligt i stedet for at fokusere på karaktererne, deres dilemmaer og historierne. Suk.

Det er vanvittig åbenlyst, at manuskriptforfatterne ikke havde nogen som helst anelse om, hvordan historien skulle udvikle sig efter den første håndfuld episoder. Syntes dæleme, det var for plat. Har ikke gidet tag hul på 2. sæson endnu, og det bliver nok først, når BD-udgivelsen daler lidt i pris.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: