Gravatar

#1 loki 16 år siden

Hej,

Hvis man syntes at Heroes sæson 1 startede godt, men blev mere og mere irriterende undervej vil man så finde sæson 2 underholdende? Eller er det stort set en gentagelse af sæson 1?
www.peakoil.dk
Gravatar

#2 filmz-vassago 16 år siden

Det kommer an på hvad du fandt irriterende. Der sker en hel del i sæson 2, og på ganske kort tid da seriens afsnit blev halveret i forhold til første sæson.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 elwood 16 år siden

#1 irreterene, jeg synes sæson 1 var rigtig go, det var kun slutningen der var svag.

Sylar er en sej skurk, især hans oprindelses historie synes jeg ret godt om.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 gi-jones 16 år siden

Ja, jeg var også vild med den. Sæson 2 fungerer også ligeså godt, men er alt for kort. Der er vist også en del småhistorier, der aldrig bliver afsluttet på grund af den tidligere exit, men jeg gætter på at de samler trådene i sæson 3.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 inflector 16 år siden

Synes også det er en ret god serie med stor underholdningsværdi. Sæson 3 er lige startet i USA og de første par afsnit virker ret så lovende for resten af sæsonen.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#6 elwood 16 år siden

ja jeg mangler så stadigvæk og se sæson 2, lånte første sæson af gi-jones, men jeg regner med og hapse den fra ham næste gang vi skal ha film aften 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 natterjack 16 år siden

Sæson 2 er forfærdelig, især når man tænker på hvor uforløsende den første sæsonafslutning var.
Historien i første sæson er nærmest glemt, det er helt nyt problem der introduceres. Ja, verden blev reddet, men kan man ikke lave nogle nye konflikter ud fra den historie, istedet for helt tilfældigt at starte endnu en verdenstruende historie, nu med gift i stedet for en eksplosion. Bare det at de havde lavet en helt anden slutning, som kan ses på dvd'en, viser hvor ustruktureret sæsonen er.
Det er så tydeligt den blev produceret midt i WSG-strejken.
Gravatar

#8 Spanner 16 år siden

Bare rolig. Sæson 3 starter meget værre.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#9 tiany 16 år siden

Jeg synes indtil videre at sæson 3 lover godt, men vil gerne give folk ret i at sæson 2 var lidt en blandet landhandel, synes slet ikke
Adam Monroe(David Anders) fik lov at udfolde sig nok til at man virkelig synes han var ond. Man jeg håber på at han vender tilbage i sæson 3.
Valar morghulis
Gravatar

#10 natterjack 16 år siden

#8 Har set første afsnit, er enig i at det ikke var særlig imponerende.
Mohinder-Hulk, hva' fanden? I det hele taget lamt han lige tilfældigvis løser gen-gåden han har brugt to sæsoner på.

Skriv ny kommentar: