Gravatar

#1 CecilieLegaard 11 år siden

Serien har kørt på zulu, i zulu-boxen i 2011 tror jeg? den handler om denne her mand som har en høj stilling inden for en avis eller noget komunnen et eller andet. så opdager hans chef at han ryger en masse weed i han fritid og så ender det med at han er tæt på at blive fyrret men så får han hende til at tro det er fordi han har cancer/kræft i hans fritid er han osse sammen med to venner som senere bliver kidnappet i serien af to andre banditter kan bare ikke lige huske hvorfor ,men han prøver så at rede dem sammen med en trede gut og det hele ender self. mega galt. han spiller osse doctor i en anden serie der har kørt på tv2 en gang for en 4-5år siden hvor han har siden egen klinik og sine egne patienter så til frokost tager han over på en dinner hvor der sidder en hvid mand og en blind sort mand han tager en masse pis på og så er han små forelsket i hende der ejer den dinner der.. håber virkelig i kan hjælpe mig.
Gravatar

#2 MMB 11 år siden

Bored to Death?
Gravatar

#3 MMB 11 år siden

Jeg er i hvert fald ret sikker på, at skuespilleren, som du omtaler er Ted Danson, og doktorserien er Becker.

Skriv ny kommentar: