Gravatar

#1 stef92 14 år siden

Hej...

På det sidste er jeg kommet til at tænke på en tegneserie, jeg så, da jeg var mindre. Den blev vist på Tv Danmark (hed det vistnok) omkring 2001-2003, om morgenen. Jeg vil gerne have hjælp til navnet på den. Den handlede om to søstre, hvoraf den yngste hed Sofie (sagt Sofi'=fransk?). Det hele gik ud på, at de vistnok var blevet væk fra deres forældre, og de prøvede så at finde dem igen. Her kommer de vidt omkring. De er vist også på børnehjem.

Jeg ved ikke, om der overhovedet er andre, der har set denne serie, men jeg synes, det kunne være sjovt at finde ud af, hvad den hed :)
Gravatar

#2 MOVIE1000 14 år siden

den serie leder jeg også efter den blev osse vist på det gamle Fox kidsdet var noget med at deres forældre var døde (tror de fleste) se de blev sendt på børnehjem og der var en del børn der var onde mod dem, jeg mener at serien var belgisk, men dejligt at du åbnede denne tråd for jeg har glemt alt om at jeg ledte efter den, så nu er vi 2:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 MOVIE1000 14 år siden

jeg har lige fundet serien på imdb den hedder Sophie og Viginie http://www.imdb.com/title/tt0364878/plotsummary
har også lige fundet introen men den er bare på tysk :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 Nicki52 14 år siden

Jeg elskede den tegneserie. Den var så spændede, men jeg ved ikke hvor jeg kan få den, for den bliver ikke vist i fjernsynet med. Tegneserien blev vist delt i tre sæsoner. Jeg vil gerne se den igen, i den danske version, den blev jeg vant til. Men den kan vidst ikke købes i Danmark.
Den og Prisesse Sisi så jeg på Fox Kids da det var der. Det var spændende.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#5 MOVIE1000 14 år siden

#4 enig det var det eneste jeg gad at se med undtagen Pokemon første sæson da de begyndte at tage flere pokemoner ind virkede det alt for lamt og jeg havde slet ikke nok fantasi til at de nye pokemoner, jeg kunne også lide første søson af Digimon også lidt i anden, kan man overhovedet købe digimon sæson 1 nogen steder med dansk sprog?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: