Gravatar

#1 Gambilee 14 år siden

Hej derude.

Jeg har været gæst hos filmz i et par år og har været imponeret over hvor meget viden i har der ude, så tænkte det var et godt sted at spørge.

Jeg søger efter en tegneserie/film, som kørte på tv2 engang i 90'erne. Handlingen fandt vidst nok sted på et varmt og eksotisk sted(kan være hawaii).

Den handler om en dreng eller en gruppe af børn/unge, der finder nogle artefakter, som vidst nok lignede snurretoppe eller mønter.

Hver gang de blev sat i bevægelse/drejede rundt, fremkaldte hver snurretop/mønt et væsen med superkræfter.

Jeg er ikke helt sikker på om det var en serie eller film, for tv2 sendte kun et afsnit, af hvad jeg så. Dog genudsendt igen med et par års mellem rum.

Jeg mener også at det var med engelsk tale.

Håber jeg har skrevet noget der giver mening, ellers må i jo spørge.
Gravatar

#2 rockysds 14 år siden

Det lyder umiddelbart som hen i retning af "[url= men den er dog ikke gammel nok til at være blevet sendt i 90'erne.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3 MOVIE1000 14 år siden

kan kun komme i tanke om det samme som #2
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 Gambilee 14 år siden

Nej Beyblade er for nyt, tror jeg så det omkring 95, plus minus et par år. Den var desuden amerikansk

Skriv ny kommentar: