Gravatar

#1 Nicki52 14 år siden

Er der andre der er fans af "House M.D." som mig? Hugh Laurie spiller rollen fabelagtig. Den er bare alvorlig(seriøs) og sjov på samme tid. Elsker når man får et indblik i House's privatliv eller i de andre lægers. Jeg savner nu at se mere af Cuddys privatliv. Jeg bliver altid i godt humør af at se det. Er igang med sæson to og det bliver mere og mere spændende.
Har også lige et spørgsmål.

Står "M.D." for Medical Doctor eller Medical Diagnosticer?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 Spanner 14 år siden

http://en.wikipedia.org/wiki/MD

Medical Doctor

Je så de første par sæsoner, men alle afsnittene er bygget alt for ens op. Til sidst kan man ikke skelne det ene fra det andet og man kan gætte hvad der kommer til at ske når man har set ti minutter.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#3 kasperfmn 14 år siden

House er bestemt en af de få læge-serier der rent faktisk er værd at se. Selvom de første par sæsoner bestemt er bedre end de senere, så er hele serien generelt rigtig god.
Gravatar

#4 filmz-Utyske 14 år siden

Serien er ganske fin og det er de første 2-3 sæsoner der er de bedste. Som Spanner er inde på, kommer afsnittene hurtigt til at ligne hinanden, men Hugh Laurie er så herlig i rollen som House, at jeg sagtens kan leve med det og bare tage serien i mindre doser.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5 filmz-jonasgr 14 år siden

#2 og #4 Hvilket desværre er kendetegnende for mange amerikanske serier. "Numb3rs", "Cold Case", "Without a Trace", "Criminal Minds" og sikkert også flere. Som Utyske er inde på er det en serie som jeg lige kan se i ny og næ, ligesom de ovennævnte serier (dog er "Cold Case" godt nok skod).
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6 kasperfmn 14 år siden

Cold Case er en af de mest kedelige og ligegyldige krimiserier jeg nogensinde har set. Bestemt ikke værd at se.
Gravatar

#7 Winniepooh 14 år siden

Elsker også House MD. House er en fantastisk figur, hvor mange andre hovedroller slipper afsted med at være så usympatiske og alligevel så populære. Serien mister i sæson 4, men jeg glæder mig til at se sæson 5.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#8 stoffer 14 år siden

Er også blevet lidt vild med House, men det er et spørgsmål der har irriteret mig i utrolig lang tid. Hvad hedder House til fornavn? Har man nogensinde fået det at vide?
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#9 Yoda 14 år siden

#8

Hans fulde navn er Gregory House.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#10 stoffer 14 år siden

Ja ja da, det er selvfølgelig rigtigt. Tak for hjælpen.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!

Skriv ny kommentar: