Gravatar

#1 Kochie 11 år siden

Vi i familien er en anelse bidt af tv-serien Matador. Den er blevet set en hel del gange, og vi har før diskuteret, om der er Ruko-låse i dørene, og om det mon var rigtigt, at Niels Ellegaard havde sin første tv-rolle i netop Matador. Nu er vi dog løbet ind i en diskussion, der ikke ser sin ende inden for hjemmets rammer. Vi kan nemlig ikke finde ud af, hvad det her er.
Det ligner i mine øjne lidt en tombola. Sagen er bare den, at det er fra afsnit 2, der foregår i 1929, og genstanden er at finde på disken i Korsbæk Bank, hvor vi ikke rigtig kan se, hvad en tombola skulle have noget særligt at gøre. Er der nogen herinde, der har en idé om, hvad det kan være?
Gravatar

#2 Kochie 11 år siden

Hm. Billedet kom ikke med.
Men det er her: Billede.
Gravatar

#3 Åkepool 11 år siden

Ikke at det svarer på dit spørgsmål, men her er lidt fejl-lir til Matador-freaks:

http://www.sandrewmetronome.dk/matadoronline/tiden...
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4 lagoni 11 år siden

- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5 Åkepool 11 år siden

Der er også en brevkasse der, så du kan evt. spørge der, hvis du ikke får det løst her.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#6 Åkepool 11 år siden

lagoni (4) skrev:
Loga?


Der fik du svaret :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7 Kochie 11 år siden

Fremragende!
Så kan debatten fortsætte om, hvorvidt der faktisk sad plastik fast på den klump is, Laura hakker i stykker, da Jørgen og fru Grå vil have champagne midt på dagen.
Gravatar

#8 lagoni 11 år siden

Jeg er glad for jeg kan hjælpe med at frigøre tid til det virkelig vigtige her i livet :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: