Gravatar

#1 filmz-Rigo 16 år siden

Hey!
Hvad syndes i om "afslutning" på LOST 3 (sidste disk) ???
Gravatar

#2 icetea 16 år siden

Synes ikke at den afslutning havde den samme "wow"-effekt, som slutningen på de forhenværende sæsoner. Man ønsker selvfølgelig at se mere ved slutningen, som det er ved hvert afsnit næsten :P. Men det var ikke lige sådan en afslutning jeg havde forventet.

Dog synes jeg at de fleste afsnit i sæson 4 indtil videre holder spændingen i live, så intet brok herfra :)
Gravatar

#3 filmz-Bruce 16 år siden

Hvis der var mere synd i Lost, ville jeg overveje at se den!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 filmz-Bartman 16 år siden

Jeg må sige det er en af de bedste sæson finaler jeg har set i lang tid... Jeg havde slet ik tænkt at det ku være flashforward istedet for så jeg blev meget overrasket til sidst..

og som #2 siger sæson 4 har virkelig holdt spændingen på alle afsnitne.. indtil vider har der ik været sådan et "fyld-afsnit"
Gravatar

#5 Bohemian 16 år siden

Fuldt ud tilfreds, og de sæson 4 afsnit jeg har set holder spændingen helt oppe ! Genial serie
Free in serenity.
Gravatar

#6 justjakob 16 år siden

og hvordan er det lige i ser lost s. 4 når den ikke er udkommet endnu, og 1. afsnit var i sidste uge..?
Gravatar

#7 icetea 16 år siden

Vi bruger clairvoyance ;-)
Gravatar

#8 justjakob 16 år siden

mmh, sikkert. fedt svar.
Gravatar

#9 tiany 16 år siden

#6 Den har været sendt på TV4 sverige - der så jeg den. De sender afsnittene 2 uger efter at de har været i USA.
Så på den svenske var sæsonafslutningen i onsdag.
Valar morghulis
Gravatar

#10 justjakob 16 år siden

tak, det var i det mindste et brugbart svar (:
ærgeligt jeg ikke vidste det, så må jeg jo vente til dvd'en, selvom jeg nærmest ikke kan det!

Skriv ny kommentar: