Har fulgt med fra starten, og er min ynglings serie, der findes ikke noget bedre. Kan ikke beskrive hvor meget jeg elsker LOST. Sæsonen har været helt fantastisk, men fuck nu skal vi vente til januar igen....
Desmond Penny scenen, var så fantastisk. Elsker simpelthen deres kærlighedshistorie.
Det handler om overlevende fra et flystyrt, der havner på en øde ø, og der begynder at udspille sig mystiske, muligvis overnaturlige begivenheder, samtidig med at de (naturligvis) strides indbyrdes om dette og hint, ligesom de kæmper mod diverse farer og problemer. Jeg har selv kun set 1. sæson og den var virkelig god, synes jeg. Jeg spoiler dog næppe for meget ved at afsløre, at du vil blive skuffet over slutningen, hvis du ikke straks kan fortsætte med sæson 2. Sæson 1 slutter mildest talt med en cliffhanger...
#4 Well... Helt grundlæggende handler om en gruppe mennesker som styrter ned på en ø som hurtigt viser sin, på mange måder, langt fra at være en alm. øde ø.
Og ja... Lost er the greatest thing since sliced bread!
Nu skal vi jo lige følge med hvad der sker på Comic Con i år, der lyder det til at der sker noget spændende vi kan fordrive tiden med indtil vi bliver blessed med season 5.
EDIT: Til Doctor Doom: Ja det tør roligt siges! (at season 1 slutter med en cliffhanger) men det gør alle seasoner. Den ene bedre end den anden (f.eks er jeg stadig ikke kommet over hvordan season 3 sluttede, wow!)
#1 natterjack 16 år siden
#2 cansi 16 år siden
#3 icetea 16 år siden
#4 MOVIE1000 16 år siden
#5 filmz-DocDoom 16 år siden
#6 Wrangque 16 år siden
Og ja... Lost er the greatest thing since sliced bread!
Nu skal vi jo lige følge med hvad der sker på Comic Con i år, der lyder det til at der sker noget spændende vi kan fordrive tiden med indtil vi bliver blessed med season 5.
EDIT: Til Doctor Doom: Ja det tør roligt siges! (at season 1 slutter med en cliffhanger) men det gør alle seasoner. Den ene bedre end den anden (f.eks er jeg stadig ikke kommet over hvordan season 3 sluttede, wow!)
Så det er bare at få bestilt de DVDer! :D
#7 icetea 16 år siden
#8 filmz-DocDoom 16 år siden
#9 icetea 16 år siden
#10 natterjack 16 år siden