Gravatar

#31 Skeloboy 14 år siden

Ja, hun tegner også ganske godt:)

Hun var kæreste med en, der hedder Anders, som boede på HCØ i Odense, og de har boet sammen et par år. Men de slog op for 1½ år siden, og hun er flyttet til KBH igen...

Sig lige til, hvis du finder flere venner på facebook jeg kender:)
Gravatar

#32 wimmie 14 år siden

Hehe...ja, man kan jo aldrig vide :)
Men sjovt nok at vi jo sikkert har set hinanden på et eller andet tidspunkt.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#33 filmz-JuuL 14 år siden

Winnie og Skeloboy!

Lars Juul er min bror! Skeloboy, hvem er du, jeg må jo næsten kende dig? Er du Allan?

Virkelig, virkelig sært at åbne denne tråd, og så læse navne som Stauning, Dejbjerg, Lars Juul, Conny Black og Thilde.
Gravatar

#34 filmz-JuuL 14 år siden

ah, nu tjekkede jeg lige din profil Allan - og du er jo Allan. Fedt. Jeg var sikker på at jeg var den eneste Dejbjerggenser herinde. Overraskende!
Gravatar

#35 wimmie 14 år siden

Haha - det bliver da sjovere og sjovere :D

Ja, Thilde er en af mine bedste veninder; vi har fulgtes siden børnehaven op gennem folkeskolen, gymnasiet og vi har endda arbejdet og boet sammen i Herning :D
Conny ser jeg indimellen men i hvert fald hvert år til julefrokosten med et par efterskole-veninder.

Sjovt at man kan komme fra en lille flække i Vestjylland og møde folk herinde på Filmz fra samme område - altså Skjern, Tarm, Stauning, Dejbjerg er altså ikke de mest kendte steder i Danmark :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#36 kasper0204 14 år siden

Haha fedt!

Det er jo bedre end Facebook dét hér! ;o)
Gravatar

#37 filmz-JuuL 14 år siden

Det er meget pudsigt.

Du må hilse hende da, hvis hun kan huske Lars' lillebror ;). Jeg talte sjovt nok lidt med hendes 'pleje'lillesøster, Karin. Hende må du næsten også kende så.

Er du fra Skjern, eller?
Gravatar

#38 Fable 14 år siden

Synes det var elendigt.
Virkelig dårligt manuskript, altså historien er bare tåbelig og usjov. Det sjove ligger åbenbart i at fyre så mange bandeord af og svine hinanden til så meget som muligt - der er virkelig intet bare lidt intelligent, innovativt eller interessant over det. Det er bare efterhånden så trivielt at karikere samfundets forskellige stereotyper, men netop dette er åbenbart det eneste Linda P's talent rækker til.

En sørgelig omgang, hvis du spørger mig!
Gravatar

#39 wimmie 14 år siden

#37
Jeg er fra Lønborg/Vostrup men har altid gået i skole i Tarm (undtaget efterskoleårene) - og så kommer man jo naturligt en del i Skjern :)

Er sikker på hun godt kan huske dig og ja, jeg kender også lidt til Karin og ved at hun og Thilde stadig ses og snakker en del sammen :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#40 Skeloboy 14 år siden

#33 - haha, Christian. Ja, kan sgu godt forstå du blev lidt overrasket:)

Så må vi se om der er flere, der lige dukker op. Men jeg kan ikke lige se hvem fra Dejbjerg, der skulle være filmnørd...

Til de lidt mere udeforstående: Der bor ca. 130 i Dejbjerg...:)

Skriv ny kommentar: