Gravatar

#1 Nicki52 14 år siden

21:20 kommer roadmovie-serien "Hvor fanden er Herning?" med Mick Øgendahl og Linda P., Geo, Simon Talbot, Kim Bodnia og Jacob Haugaard. Den er instrueret og skrevet af Nikolaj Peyk. Den kommer på tv2 zulu hver torsdag.

Jeg vil gerne høre hvad I syntes efter at se første afsnit og efter serien er slut. Altså dem som vil se den, ingen behøves.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 wimmie 14 år siden

Jeg ved godt hvor Herning er...har boet der i 2 år så jeg burde vel vide det. Om ikke andet så hjælper det med en GPS for det er jo sådan lidt ude på landet...
Men i øvrigt en rigtig hyggelig by med gode butikker og spisesteder. Jeg kan bl.a. anbefale Café Poulsen og China House - mums! Ellers er der naturligvis også Bone's :p
Og skal man i byen er Fox & Hounds jo altid et godt sted og lige overfor ligger Murphy's. Vil man danse er der bl.a. Crazy Daisy og 60'eren - men så skal man ikke have fobi for teenagere.
Det bedste sted er dog Petit - en lille bar i en lille gyde - de har øl til 17 kr (eller, det havde de i hvert fald da jeg boede der).
Bliver man sulten efter byturen har Lones Køkken altid åbent med en pizza slice - og så er der vist også en pølsevogn eller to.

Der er vist ikke vildt mange seværdigheder i Herning, men det er jo mere eller mindre Vestjylland/midtjylland så der er jo ikke vildt langt til vandet og til mark og skov - eller den jyske hede :)

Skal man høre noget musik er der Fermaten og så er der jo derudover KOngrescentret og Messecenter Herning der afholder teater, messer og store koncerter.

Coldplay gav jo en forrygende koncert i Herning for ikke så længe siden - det var lidt koldt men ellers fint.

Er man kirkegænger er der også en del kirker - også for alle religioner. Bl.a. ved jeg hvor der ligger en mormon-kirke (don't ask).

Ellers er der jo Herning kunstmuseum - også et ganske hyggeligt sted hvor man bl.a. har kunnet se Lort på dåse.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#3 Nicki52 14 år siden

Du ved godt jeg taler om en tv-serie, ik?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4 wimmie 14 år siden

Du spurgte hvor Herning var...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5 Nicki52 14 år siden

wimmie (4) skrev:
Du spurgte hvor Herning var...

Var "tv-serier" svært at forstå eller kunne du bare ikke læse.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#6 MOVIE1000 14 år siden

hvor er herning egentlig ?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 wimmie 14 år siden

#5

Jeg kiggede på overskriften og der spurgte du hvor Herning var...eller er, for den er der skam stadig ;)

#6

Herning er ca. 45 km fra Tarm :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8 Skeloboy 14 år siden

#7 - hvad kender du til Tarm?...der har jeg gået 1 år i gymnasiet...:)
Gravatar

#9 MOVIE1000 14 år siden

#7 hvor er tarm så
og jeg kan godt regne ud at tarm ligger 45 km væk fra herning
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 Skeloboy 14 år siden

20 km fra Lem...;)

Skriv ny kommentar: