Jeg kan se, at amerikanerne får fornøjelsen af at kunne følge sæson 4 af serien fra februar måned næste år.
Er der nogen, der ved, hvornår vi får den at se herhjemme?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Der går højst sandsynligt et par måneder, før Kanal 5 får den på programmet - sådan har det i hvert fald været med sæson 1 på Kanal 4 og sæson 2 + 3 på Kanal 5 - der gik typisk... 3 måneder?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Man kan jo risikere at vente længere endnu - indtil videre har de optaget 8 afsnit i USA og er nu blevet nød til at stoppe pga strejken. Jeg har på fornæmelsen at kanal5 venter med at vise serien til at alle afsnit kan vises ud i et - i stedet for at risikere at skulle stoppe midt i det hele. Men det er bare en ide fra min side.
Det kan være vi er heldige og der kun går et par uger. Jeg blev i hvert fald helt forbløffet over at TV3 kun er et par uger bagud med Prison Break i forhold til ovre i USA. :)
#1 filmz-yoshimura 16 år siden
Er der nogen, der ved, hvornår vi får den at se herhjemme?
#2 kasper0204 16 år siden
#3 filmz-yoshimura 16 år siden
#4 tiany 16 år siden
#5 icetea 16 år siden