Gravatar

#1 xtooms 15 år siden

Jeg er vildt træt af at man ikke kan købe lost sæson 4 med dansk tekst på coveret, gider på ingen måde at ha den der er udgivet med svensk tekst, ved godt at der er dk tekst på dvderne men nu har jeg de 3 andre som er på dansk, har hørt det er fordi kanal 5 er nogle hatte, da de kun har vist få afsint af sæson 4, vildt skandaløst hvis de skal styre hvornår en dvd må udkomme, heldigvis har jeg set dem alle på nettet og er i fuld gang med sæson 5 som bare er alt for god, det er imponerende som de bliver ved med at overraske, syntes sæson 5 er noget af det bedste jeg har set.

Hvad syntes i om sæson 5 hvis i har set det.

Og er der nogle der kan forklare mig mit spørgsmål vedr. sæson 4 ?

Jesper

4 8 15 16 23 42 :)
Trust No 1
Gravatar

#2 MouseMickey 15 år siden

Sæson 4 kan forudbestilles fra Moviezoo med dansk cover
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#3 MOVIE1000 15 år siden

nogen der ved hvornår sæson 5 har premiere på dansk tv eller hvornår den udkommer på dvd
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#4 MOVIE1000 15 år siden

#1 hvad er dit spørgsmål
Gravatar

#5 xtooms 15 år siden

Mit spørgsmål er hvornår kommer sæson 4 på dansk dvd, ikke den svenske som man kan købe nu. men dansk cover og tekst
Trust No 1
Gravatar

#6 MOVIE1000 15 år siden

#5 ok læste kun lige det sidste i din besked så troede at der var 2 spørgsmål
Gravatar

#7 filmz-fpr 15 år siden

Jeg venter selv på at der kommer en dansk box med alle sæsonerne før jeg køber den, så følger bare med på nettet indtil da, er undertekster virkeligt så vigtigt? jeg foretrækker at se tv/film uden, især shows som lost hvor øjnene skal rettes mod de små hints :P
Gravatar

#8 mikael.d.pedersen 15 år siden

#5 den udkom den 5. maj
Gravatar

#9 xtooms 15 år siden

Tak jeg har set den er kommet nu, egentlig er undertekst ikke så vigtig da jeg også selv ser det over nettet, men da jeg har de 3 første sæsoner på dansk dvd vil jeg helst ha at de alle er ens :)
Trust No 1

Skriv ny kommentar: