#49 nåh det er hende jah det kan godt være, tror mest at det hende der vil. #50 Godfather dårligt eksempel
Det eneste man vidste når filmen startede var at det handlede om en mafia familie der var ved at komme i en krig, man kunne ikke forudsige at den øverste Don ville dø, eller at Michael Corleone ville blive den nye Don
ja det er er godt gået af DR det er utroligt de stadig kan overraske
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#51 jeg elsker alt det magi der er i HP filmene. Derfor synes jeg også at der er super fedt at DR prøver at gøre det selvom budgetterne på de to slet kan sammenlignes. Harry Potter har kostet 10 mill kr i minuttet mens Pagten har kostet ca. 58.000 kr i minuttet...! Så vil jeg sige at det er friskt at prøve. Oven i købet med succes! Jeg synes Pagten er super flot. Lige så flot som de andre serier på DR (Forbrydelsen, Livvagterne, Krøniken osv). Det er bare ikke så tit man ser det på serier til børn.
Er jeg den eneste, der vil have meeget mere af den "eventyrlige" verden, med mange flere finurligheder osv.? Jeg synes det er dødsygt, med alt skolehalløjet. Hvor mange børn gider at glo på skole-gøgl, når de endelig har fået fri og skal julehygge. Hvis alt skole-fnidderet fortsætter i de sidste afsnit, når de fleste børn og unge har fået juleferie, så bliver jeg selv skør.
Mere magi! Flere finurlige og eventyrlige ting, tak! Kan de nisser så komme væk fra den skole! Det er jo røv sygt, når der findes et så magisk land, at vi skal følge nogle nisser i et fyrrum på en skole!!
Jeg så afsnittet da Malte og Lyda for første gang kom ind i den dér magiske verden, med et får der skulle tilbage til flokken. Jeg har set et afsnit siden, hvor vi var tilbage i skole-hverdagen.
Sker der noget med magien og den magiske verden? Eller er det stadig halv-tamt på den del af serien?
#54 Jeg vil tro at skolen kommer lidt i baggrunden til fordel for eventyret. Nu er de jo for alvor gået igang med at skulle finde Pagten. Men Malte går vel i skole hver dag og det er jo også en vigtig del af historien at der er mobbe problemer. Jeg har set et par klip fra nogen af de senere afsnit og det så ret vildt ud. Bl.a. bliver Isheksen ret vild og Malte og Lyda skal jo også klare flere prøver...
Er det bare mig der synes at den magiske verden er godt lavet?
jah den magiske verden er cool lavet ville gerne se mere af det.
men det med skolen er jo at vi skal følge maltes liv, og jeg tror også at det har lidt at gøre med alt det mobbe kampagne halløj, der har været det sidste år blandt andet på dr1.
Jeg så afsnit 13 af Pagten idag, og jeg synes at eventyrdelen virkelig har taget fat nu. Rune der løber rundt på marken i storm og lyn var virkelig godt lavet. Skide flot med himlen og træet... Jeg synes altså også at ham der spiller Rune spiller helt vildt godt.
#58 joh men jeg synes de glemmer lidt julen, det er næsten kun moren der prøver at få en go jul med julestemning, og jeg er enig i at den scene med rune var sgu go, jeg kunne godt lide at se ham i den magiske verden.
#59 Der sker da en masse julet. F.eks. over i skolen hvor de har om Grundtvig som har skrevet mange julesalmer og sange, så er der nisser der vil stoppe Iselin fordi ellers bliver der ingen jul. Kan I huske hvor Rune spørger om omkostningerne til Iselin får fat i Pagten i forhold til menneskene. Tror når Iselin har dræbt de sidste nisser er hun hersker over hele verden, får nissernes er de eneste gode væsner tilbage.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#51 Nicki52 14 år siden
Ja, når man tænker på de har brugt så få midler til at gøre den god, men HP bruger mange, mange penge på alt det magi for at gøre filmene gode.
#52 MOVIE1000 14 år siden
#50 Godfather dårligt eksempel
ja det er er godt gået af DR det er utroligt de stadig kan overraske
#53 filmz-Balboa 14 år siden
#54 kasper0204 14 år siden
Mere magi! Flere finurlige og eventyrlige ting, tak! Kan de nisser så komme væk fra den skole! Det er jo røv sygt, når der findes et så magisk land, at vi skal følge nogle nisser i et fyrrum på en skole!!
Jeg så afsnittet da Malte og Lyda for første gang kom ind i den dér magiske verden, med et får der skulle tilbage til flokken. Jeg har set et afsnit siden, hvor vi var tilbage i skole-hverdagen.
Sker der noget med magien og den magiske verden? Eller er det stadig halv-tamt på den del af serien?
#55 filmz-Balboa 14 år siden
Er det bare mig der synes at den magiske verden er godt lavet?
#56 kasper0204 14 år siden
Det var nemlig også verdenen jeg faldt for, da den var rigtig godt og flot lavet. I want more :o)
#57 MOVIE1000 14 år siden
men det med skolen er jo at vi skal følge maltes liv, og jeg tror også at det har lidt at gøre med alt det mobbe kampagne halløj, der har været det sidste år blandt andet på dr1.
#58 filmz-Balboa 14 år siden
Jeg synes altså også at ham der spiller Rune spiller helt vildt godt.
Hvad synes I? Er eventyret godt igang?
#59 MOVIE1000 14 år siden
#60 Nicki52 14 år siden
Der sker da en masse julet. F.eks. over i skolen hvor de har om Grundtvig som har skrevet mange julesalmer og sange, så er der nisser der vil stoppe Iselin fordi ellers bliver der ingen jul. Kan I huske hvor Rune spørger om omkostningerne til Iselin får fat i Pagten i forhold til menneskene. Tror når Iselin har dræbt de sidste nisser er hun hersker over hele verden, får nissernes er de eneste gode væsner tilbage.