Gravatar

#61 MOVIE1000 14 år siden

#60 nisserne har vidst kun nævnt jul i et afsnit, og det er ikke særlig meget jul over Grundtvig selvfølgelig er det julesalmer, men jeg mener mere den stemning moren prøver at skabe
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#62 filmz-Balboa 14 år siden

#59 Det er klart at der ikke oser af hyggelig julestemning. Det er jo klart på bekostning af den spændende historie om at finde Pagten og kampen mod Iselin. Jeg synes faktisk det er fedt. Der ligger jo en jule-feeling over det hele, med sne i skoven, nisser (selvom de ikke synger og spiser grød), Maltes mor osv. men er det helt ærligt ikke også det man nogen gange bliver så træt af i andre julekalendere? Altså dem for de små børn... Der hvor skuespillerne meget tit stopper op og kigger i kameraet og bryder ud i sang. Det er da SÅ dejligt at DR prøver noget andet her. Der er jo masser af jul for de små med Shane og Jul i Gammelby.
Gravatar

#63 Ericmase 14 år siden

Har lige set episode 16 på "Pagten"´s hjemmeside her og det var helt klart den bedste episode indtil videre (det synes jeg ihvertfald) pga. den var mest uhyggelig, mest actionfuld og lidt mere end det. Nu skal jeg se episode 17 af "Pagten" på DR1. :)
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: