Gravatar

#1 davenport 13 år siden

Er der nogen der ved om man kan se serien på nettet, evt. lovligt? ;)
En kollegas mand har hentet de første 5 afsnit, men det lød ikke helt lødigt...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 didriksen86 13 år siden

Er det blevet TV-serieliseret? Bogen var rigtig god. Så jeg er også interesseret..
Gravatar

#3 aero 13 år siden

Jeg ved de første 3 afsnit har været vist på engelsk tv, så dem kan man jo skaffe sig på hmm.. knap som lovlige måder, men om 4 dage udkommer hele serien i Danmark på dvd, så hvis man vil have sin samvittighed i orden, er det jo en mulighed.

Jeg har dog hørt, at tv-serien desværre ikke helt følger bogen, laver nogle væsentlige detaljer om samt afslører hele plottet omkring en hvis franskmand inden for de allerførste 5 min... Det lover jo ikke godt.
Its structural perfection is matched only by its hostility
Gravatar

#4 s_dalsgaard 13 år siden

Jeg tvivler på der findes en legal måde at få fat i afsnittene endnu. Det stedder hvor man kan se nye afsnit af amerikanske serier legalt (Hulu osv.) er for det meste blokkerede for ikke amerikanske ip-adresser.

Foreløbigt har der kun været vist tre afsnit af i alt 8 (så vidt jeg har kunnet snuse mig frem til), med det fjerde i aften engang. Om serien er blevet købt af nogen danske kanaler ved jeg ikke, men mon ikke den kommer på DVD/Blu-ray en gang i løbet af efteråret (I USA om ikke andet).

Aero, hvor har du læst den skulle udkomme om fire dage? Det lyder en kende mystisk når den endnu ikke er færdig med, at blive vist på TV.
TVSeriesOnBluRay.eu - Database of TV-series Blu-ray releases in the UK
Gravatar

#5 aero 13 år siden

#4 mystisk ja :) Du kan blandt andet selv se det her: http://cdon.dk/film/jordens_s%C3%B8jler-10494188 og her: http://filmz.dk/film/jordens-soejler

Edit: Hmm.. men kan dog se det inde på distributørens hjemmeside lige just i dag er blevet ændret til d. 30/11
Its structural perfection is matched only by its hostility

Skriv ny kommentar: