Har læst lidt forskelligt om denne serie (blandt andet at historien er fed, men at skuespillerne er elendige), men er der nogen herinde, der kan give den nogle ord med på vejen?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg var lidt overrasket over den. Det er meget Beverly Hills agtigt - bortset fra at det lige handler om jordens undergang og Satans barn.
Jeg synes det var ok underholdning og det var lidt synd at den fik kniven når man ser på alt det andet lort, der får lov til at køre sæson efter sæson.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Jeg har selv været interesseret i at få set Point Pleasant, primært fordi Marti Noxon var indvolveret, men har kun læst anmeldelser, der har været stort set negative trods at indeholde et par lyspunkter her og der.
Jeg er endnu ikke stødt på en anmeldelse, der har overbevist mig om at bruge penge på serien. Det er jo stadigvæk ikke ensbetydende med, at man selv synes det er noget bras og derfor gik jeg på youtube og så de klip der var til rådighed og ja, det var ikke ligefrem noget der hjalp på min mavefornemmelse.
Ville gerne købe serien, men frygter samtidig at blive voldsomt skuffet.
Denne ameldelse tegner rimelig godt det indtryk jeg har fået efter de forskellige læste reviews :
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-yoshimura 16 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0435576/
#2 Spanner 16 år siden
Jeg synes det var ok underholdning og det var lidt synd at den fik kniven når man ser på alt det andet lort, der får lov til at køre sæson efter sæson.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 NightHawk 16 år siden
Jeg er endnu ikke stødt på en anmeldelse, der har overbevist mig om at bruge penge på serien. Det er jo stadigvæk ikke ensbetydende med, at man selv synes det er noget bras og derfor gik jeg på youtube og så de klip der var til rådighed og ja, det var ikke ligefrem noget der hjalp på min mavefornemmelse.
Ville gerne købe serien, men frygter samtidig at blive voldsomt skuffet.
Denne ameldelse tegner rimelig godt det indtryk jeg har fået efter de forskellige læste reviews :
http://www.dvdtalk.com/reviews/read.php?ID=18345&a...
Du kan evt. også tjekke et par klip ud her :
#4 filmz-yoshimura 16 år siden
#5 Herrguth 16 år siden