Gravatar

#1 filmz-Rigo 16 år siden

Så er LOST 1,2,3 set alle (4 venter jeg med når den er ready på disk) og hvad så,,, Er den serie Alias god ??? hvilken slags film serie er det ???
Gravatar

#2 filmz-vassago 16 år siden

Det er to vidt forskellige serier, personligt synes jeg ikke at "Alias" når "Lost" til sokkeholderne - men der er jo andre der har det lige modsat :) "Alias" har dog lidt af de samme mystik, twists og elementer, men det er bare under helt andre forhold.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 filmz-Rigo 16 år siden

Kunne lige se den første kom i 2003, så er det nok lav kvalitet, alm. TV opløsning ÆV!. De nyer er som regel 720er. Gad vide om den 5er pakke ikke blive Højer opløsning.
Gravatar

#4 filmz-vassago 16 år siden

Hvis du køber dem på DVD, så er de alle i samme opløsning? De er ikke udgivet i 720p - og mindes ikke at have læst at de skulle være på vej i BD.
Gravatar

#5 filmz-Rigo 16 år siden

hhmmm ÆV!

Kan bare se at Pirates of the caribbean, ET er suks i kvaliteten, hvor nr 3 er helt fin! på min store projektor skærm. Så jeg tror uden at kunne læse på cover, at det sikkert er 720er.

LOST 1 er hvis også lidt ringer, hvor 2 og 3 er beder. Dog var 1 ok at kik på, men helle ikke mere.
Gravatar

#6 filmz-vassago 16 år siden

DVD er kun 576p (480p hvis NTSC) da det jo er max opløsningen på en PAL DVD-skive. Transferet kan være bedre fra film til film - men ikke opløsningen.
Gravatar

#7 filmz-Rigo 16 år siden

Det vil sige der ikke noget der hedder 720 format på skiver, hmm det kan man bare se :-)
Gravatar

#8 filmz-vassago 16 år siden

Jo, der er udgivet ganske få titler som 720p - men det har været solgt som HD-DVD, Blu-ray eller WMVHD. DVD bliver ikke bedre end 576p
Gravatar

#9 filmz-Rigo 16 år siden

ok, var ellers sikker på det var det som skylles den store forskelighed i kvaliteten. Jeg upscale altid til 1080p med xboxen eller PS3. Nu har jeg ikke haft min projekter så længe, siden jul, så jeg vil da lige se nogen af de ælder dvder jeg har, se om de alle er bad VS de nyer dvder
Gravatar

#10 filmz-Rigo 16 år siden

Har lige prøvet med STAR WARS II (fra 2002) den er grynet og haldårlige, der LOST 1,2,3 beder. Ikke nogen god oplevelse på over 140" skærm.

Skriv ny kommentar: