Det er to vidt forskellige serier, personligt synes jeg ikke at "Alias" når "Lost" til sokkeholderne - men der er jo andre der har det lige modsat :) "Alias" har dog lidt af de samme mystik, twists og elementer, men det er bare under helt andre forhold.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Kunne lige se den første kom i 2003, så er det nok lav kvalitet, alm. TV opløsning ÆV!. De nyer er som regel 720er. Gad vide om den 5er pakke ikke blive Højer opløsning.
Kan bare se at Pirates of the caribbean, ET er suks i kvaliteten, hvor nr 3 er helt fin! på min store projektor skærm. Så jeg tror uden at kunne læse på cover, at det sikkert er 720er.
LOST 1 er hvis også lidt ringer, hvor 2 og 3 er beder. Dog var 1 ok at kik på, men helle ikke mere.
ok, var ellers sikker på det var det som skylles den store forskelighed i kvaliteten. Jeg upscale altid til 1080p med xboxen eller PS3. Nu har jeg ikke haft min projekter så længe, siden jul, så jeg vil da lige se nogen af de ælder dvder jeg har, se om de alle er bad VS de nyer dvder
#1 filmz-Rigo 16 år siden
#2 filmz-vassago 16 år siden
#3 filmz-Rigo 16 år siden
#4 filmz-vassago 16 år siden
#5 filmz-Rigo 16 år siden
Kan bare se at Pirates of the caribbean, ET er suks i kvaliteten, hvor nr 3 er helt fin! på min store projektor skærm. Så jeg tror uden at kunne læse på cover, at det sikkert er 720er.
LOST 1 er hvis også lidt ringer, hvor 2 og 3 er beder. Dog var 1 ok at kik på, men helle ikke mere.
#6 filmz-vassago 16 år siden
#7 filmz-Rigo 16 år siden
#8 filmz-vassago 16 år siden
#9 filmz-Rigo 16 år siden
#10 filmz-Rigo 16 år siden