Ja så har jeg lige fået set sæsonafslutningen på Smallville sæson 7, og jeg må sige at selvom serien er kommet langt ud og efterhånden er blevet en smule rodet, så er jeg stadig fuldstændig grebet af den. Den slutter med en så træls (på den gode måde) cliffhanger-afslutning, som kun Lost har kunne præstere tidligere, at jeg simpelthen må vide:
Hvornår kommer sæson 8? Jeg kiggede lidt på IMDB, men kunne ikke finde noget, så please hjælp :)
eztv.nl burde kunne give svaret, men den ser ud til at være nede? Umiddelbart mener jeg den kommer tilbage først i oktober lige omkring de andre store shows, så det er nok noget lignende 2. oktober eller deromkring.
#2 Jep det bliver deromkring, først sagde man 25. september, så blev det rykkede til 18. september - men nu går de rygtemøllerne om at premieren finder sted 2. oktober.
Jeg er stået helt af serien og nu da både Michael Rosenbaum og Kristen Kreuk har forladt serien, så tror jeg det bliver lidt underligt. Jeg tror ikke Justin Hartley kan løfte serien op fra det punkt.
Har Michael Rosenbaum forladt serien? Men den slutter jo ikke engang med noget, der kunne forklare en ny Lex. Der er i det mindste en grund til at Kristen Kreuk nu er ude.
#1 filmz-karlerminven 16 år siden
Hvornår kommer sæson 8? Jeg kiggede lidt på IMDB, men kunne ikke finde noget, så please hjælp :)
What is a not-joke?
#2 rasmusv 16 år siden
#3 tiany 16 år siden
Jeg er stået helt af serien og nu da både Michael Rosenbaum og Kristen Kreuk har forladt serien, så tror jeg det bliver lidt underligt. Jeg tror ikke Justin Hartley kan løfte serien op fra det punkt.
#4 filmz-karlerminven 16 år siden
What is a not-joke?
#5 tiany 16 år siden