Gravatar

#1 vergil2887 13 år siden

Hej jeg søger navnet på en serie fra min barndom.

personligt vil jeg mene at den er fra et sted i mellem 1980'-1990'. men er bestemt ikke sikker, den kan sagtens være ældre.
jeg har kun haft små brud stykker i min hukommelse at gå udfra, men håber at kunne få hjælp fra nogle eksperter. Men det var noget med en tilflytter familie(skuespiller i dyre dragter, jeg kan dog ikke huske om de brugte animatroniks som i dinosaurs(en serie der kom efter og kan minde om den jeg leder efter) men jeg vil ikke udelukke det) om de var bævere eller egern er mig stadig en gåde, der flyttede ind i noget skov eller sump område, og bliver efterfølgende naboer til en familie kaniner, samt en slags gal videnskabsmand(en ulv eller ræv) der havde en lille krokodille eller øgle som sin hjælper, og havde gang i noget mystisk med en stor slags trækasse.
Mener også der var noget med en mystisk rød krystal, og nogle talende grønsager.
Ps. dette er ikke bare en vild hasrus eller en mærkelig drøm. hjælp mig med at finde titlen på dette miksmaks af et stykke tv underholdning.
Gravatar

#2 Skeloboy 13 år siden

#1 - hahaha, kan desværre ikke hjælpe dig. Tror ikke, jeg har set den. Er helt sikker på, jeg ville kunne huske det ud fra den syrede beskrivelse. Men skal helt sikkert lige finde klip på nettet, hvis nogen finder den.
Gravatar

#3 filmz-Bruce 13 år siden

Narniabæver har næse for den her type!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 vergil2887 13 år siden

serisøst det er ikke bare noget jeg opdigter, jeg havde 2 vhs bånd med den her serie.....men jeg kan desværre ingen navne på figurene, eller om den er blevet produceret i usa eller uk. Ved dog at bæver eller egern familien's far var sådan lidt lowclass ala. Eddie fra National Lampoon's Vacation(far's fede ferie) en almindelig mor og søn, og tror måske der var en baby? men igen er ikke sikker.
Kanin familien var meget upper class, med far mor og datter.

..........jeg ved ikke om den har kørt på dansk tv men den har kunne fås på vhs;-)
Gravatar

#5 filmz-Bruce 13 år siden

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 weebs 13 år siden

#5
vergil2887 (1) skrev:
...jeg kan dog ikke huske om de brugte animatroniks som i dinosaurs(en serie der kom efter og kan minde om den jeg leder efter).
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#7 filmz-Bruce 13 år siden

#6 Nå der læste jeg lige forkert :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8 misuma 13 år siden

Har du prøvet at søge Dinosaurs - The Series på Amazon? Ofte viser hjemmesiden andre lignende serier fra samme periode.

Just an idea.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#9 dyg 13 år siden

Det lyder meget bekendt, men jeg kan desværre ikke lige sætte navn på.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 The Insider 13 år siden

Yes, jeg kan også huske brudstykker... af en eller anden grund siger ordene "moogierne" og "moogies" mig noget, men det hjælper mig ikke på Google eller IMDb. Det var netop en familie dyr, enten animatronics eller mennesker i dyre, tunge kostumer, som vistnok boede i skoven. Det var vist en komedieserie, hvis jeg husker rigtigt. En sitcom, altså. Kan huske, at den yngste var en "dreng", som vist ofte gik i sportstøj og med kasket. Der var vist fire i familien. Kan huske, at min far godt kunne lide det... irriterende titlen ikke lige ligger på tungen... Det kan dog også være, at jeg tænker på Dinosaurs, men jeg synes også at huske, at de nærmere lignede egern...
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: