Hej, jeg søger navet på en serie der var på TV3 omkring 1998-2000, jeg ka bare ikke husket navnet på den, heldigvis husker jeg hvad den gik ud på.
Der var et fly der styrtede ned i Amazonas skoven i syd amerika, og der var et par overlevende der prøvede på at klare sig, men det var så dypt inde i skoven, og ingen af dem vidste hvilken vej de skulle gå for at komme ud af skoven. de var dog ikke alene der inde.. der var et par indianere, hmm nu er det jeg ikke husker helt korrekt, men tror der var 2 stammer af indianere der, ligemeget, en af de her stammer (vis der overhpvet var 2) havde en høvding der lignede som kom han fra Europa, han havde langt blonde hår han var deres kriger kaptain også tror jeg. ka godt huske at han engang sagde noget om ''Better slain then heathen'' så tror ikke han var en orginal indianer.
det er så det jeg husker, vis i ved navnet på den her serie ville jeg gerne få at vide det.
Hej Er der nogle der kan huske en tv-serie der hed Pistoler i paradis? Jeg mener den blev vist i 90'erne. jeg har prøvet at finde det engelske navn, men jeg kan intet finde på den..
#1 filmz-HAMMERHANS 17 år siden
Der var et fly der styrtede ned i Amazonas skoven i syd amerika, og der var et par overlevende der prøvede på at klare sig, men det var så dypt inde i skoven, og ingen af dem vidste hvilken vej de skulle gå for at komme ud af skoven. de var dog ikke alene der inde.. der var et par indianere, hmm nu er det jeg ikke husker helt korrekt, men tror der var 2 stammer af indianere der, ligemeget, en af de her stammer (vis der overhpvet var 2) havde en høvding der lignede som kom han fra Europa, han havde langt blonde hår han var deres kriger kaptain også tror jeg. ka godt huske at han engang sagde noget om ''Better slain then heathen'' så tror ikke han var en orginal indianer.
det er så det jeg husker, vis i ved navnet på den her serie ville jeg gerne få at vide det.
1000 tak! :D
Hammerhans
#2 filmz-vassago 17 år siden
#3 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#4 filmz-HAMMERHANS 17 år siden
#5 filmz-charlies_angel1 17 år siden
Er der nogle der kan huske en tv-serie der hed Pistoler i paradis? Jeg mener den blev vist i 90'erne. jeg har prøvet at finde det engelske navn, men jeg kan intet finde på den..
#6 filmz-vassago 17 år siden
#7 chandler75 17 år siden
I introsekvensen ser man bl.a. en fugleedderkop...?
#8 filmz-vassago 17 år siden
#9 tiany 17 år siden
#10 chandler75 17 år siden