Gravatar

#11 Nicki52 14 år siden

Husk nu, at det er amatørskuespillere, så jeres mening om det skal være på den højde. De er jo ikke professionelle endnu. Tredje afsnit kommer først d. 3..
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#12 dyg 14 år siden

#8 - Jeg er helt enig ang. Anna David. Hun måtte gerne sætte tænderne i mig.... :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#13 Nicki52 14 år siden

nayze (12) skrev:
#8 - Jeg er helt enig ang. Anna David. Hun måtte gerne sætte tænderne i mig.... :)

Det vist alle mænds drøm...
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#14 BN 14 år siden

Nicki52 (1) skrev:
Jeg vil høre om der er andre der skal se Store Drømme


Absolut ikke!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#15 Lord Beef Jerky 14 år siden

#11 Pr. definition er de bestemt professionelle (dvs. at de bliver betalt for deres arbejde).
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16 Nicki52 14 år siden

Lord Beef Jerky (15) skrev:
#11 Pr. definition er de bestemt professionelle (dvs. at de bliver betalt for deres arbejde).

Mener du til at synge eller skuespil. Jeg hentyder til Simon Mathew, Anna David, Maria Lucia, Christine Gaski (Lis) og Morten Hemmingsen.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 14 år siden

#16 Begge dele vel. Simon Matthew, Anna David og Maria Lucia har i hvert fald udgivet albums og tjent penge på det (har Morten Hemmingsen egentlig ikke også det?). Christine Gaski er tilmed uddannet skuespiller, og hele bundet bliver betalt (godt) for deres roller i "Store Drømme". Det er vel definitionen på professionalisme ligegyldig hvordan du vender og drejer det.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18 Nicki52 14 år siden

#17
Jo, allesammen har noget skuespil bag sig, undtagen Simon Mathew.

Havde skrevet det i detaljer, men så loggede min bruger mig ud. Pisseirriterende
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#19 Skeloboy 14 år siden

Nu fik jeg set det i dag...troede egentlig det var dårligere, men har det med den serie, som så utrolig mange andre danske serier. Skuespillet er kun i få tilfælde godt, plottet er altid middelmådigt osv.

Og her mener jeg: 2900 Happiness, Store Drømme, Taxi, Sommer, Rejseholdet, Forbrydelsen, Ørnen, Nikolaj og Julie, Krøniken etc(der er bestemt forskel på kvalitet i de nævnte serier). Der er bare noget ved stilen, der unaturligt. Det lyder som om de læser op fra et manuskript, og har unaturlige kunstpauser osv...
Gravatar

#20 Nicki52 14 år siden

Skeloboy (19) skrev:
Og her mener jeg: 2900 Happiness, Store Drømme, Taxa, Sommer, Rejseholdet, Forbrydelsen, Ørnen, Nikolaj og Julie, Krøniken etc(der er bestemt forskel på kvalitet i de nævnte serier). Der er bare noget ved stilen, der unaturligt. Det lyder som om de læser op fra et manuskript, og har unaturlige kunstpauser osv...

Ja, det er jo nok instruktørene der har givet dem besked på hvordan de skal sige det hele.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: