Jeg vil høre om der er andre der skal se Store Drømme, lidt i stil med Fame, men langt fra Fame. Den begynder på lørdag kl. 20:00. Medvirkende er bla. Morten Hemmingsen, Anna David, Maria Lucia, Simon Mathew, Frank Thiel, Helle Fagralid, Niels Anders Thorn, Marie Askehave, Morten Grundwald, Dan Boyd, og Steen Stig Lommer.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Det tror jeg ikke, for den minder meget lidt af Fame, er der blevet udtalt. Altså man følger også lærenes liv. F.eks. ved jeg der er en af lærerne som har svært ved at holde sig fra de unge piger (tvtid.tv2.dk, gå hen på lørdag kl. 20:00, der står sådan ca. handlingen for første afsnit, ikke et referat). Jeg ved bare ikke hvem af de voksne er af karakterene. Start lige på første afsnit, istedet for at kassere det inden man har set det. Jeg kassere Prison Break og det fortrød jeg. Nu har jeg alle tre sæsoner, fjerde udkommer i denne måned.
UPDATE: Jeg har skrevet Dan Boyd på rollelisten, men det er David Boyd som vandt "Scenen er din" i 2006.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Har Maria Lucia ikke fået en pat-hæver? Synes ikke hun havde mere end en gennemsnits kinakvinde i dét der show hun var med i, og nu har hun frodige kasser, der kunne få Lundin til at slappe lidt af... Og Anna David har de mest sexede hjørnetænder... (tænder på hjørnetænder - dont ask!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 Nicki52 15 år siden
#2 Ericmase 15 år siden
#3 Åkepool 15 år siden
Jeg ved jeg skal optage den til konen og så ender jeg nok med at se den sammen med hende, på et tidspunkt.
#4 lagoni 15 år siden
#5 Nicki52 15 år siden
Det tror jeg ikke, for den minder meget lidt af Fame, er der blevet udtalt. Altså man følger også lærenes liv. F.eks. ved jeg der er en af lærerne som har svært ved at holde sig fra de unge piger (tvtid.tv2.dk, gå hen på lørdag kl. 20:00, der står sådan ca. handlingen for første afsnit, ikke et referat). Jeg ved bare ikke hvem af de voksne er af karakterene.
Start lige på første afsnit, istedet for at kassere det inden man har set det. Jeg kassere Prison Break og det fortrød jeg. Nu har jeg alle tre sæsoner, fjerde udkommer i denne måned.
UPDATE: Jeg har skrevet Dan Boyd på rollelisten, men det er David Boyd som vandt "Scenen er din" i 2006.
#6 Nicki52 15 år siden
#7 isteen 15 år siden
#8 davenport 15 år siden
Og Anna David har de mest sexede hjørnetænder... (tænder på hjørnetænder - dont ask!)
#9 isteen 15 år siden
Det har jeg nu ikke lagt mærke til, og for mig ser serien mest ud til at henvende sig til børn og unge...
#10 Åkepool 15 år siden