Gravatar

#1 Nicki52 14 år siden

Jeg vil høre om der er andre der skal se Store Drømme, lidt i stil med Fame, men langt fra Fame. Den begynder på lørdag kl. 20:00. Medvirkende er bla. Morten Hemmingsen, Anna David, Maria Lucia, Simon Mathew, Frank Thiel, Helle Fagralid, Niels Anders Thorn, Marie Askehave, Morten Grundwald, Dan Boyd, og Steen Stig Lommer.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 Ericmase 14 år siden

#1 Jeg har tænkt på det og jeg tror at jeg vil se det og ja, den er kun lidt i stil med "Fame" og (KUN MEGET LIDT!!!)! :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#3 Åkepool 14 år siden

Jeg skal vel også se den.
Jeg ved jeg skal optage den til konen og så ender jeg nok med at se den sammen med hende, på et tidspunkt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4 lagoni 14 år siden

#2 - det er nok meget i stil med den nye Fame...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5 Nicki52 14 år siden

lagoni (4) skrev:
#2 - det er nok meget i stil med den nye Fame...

Det tror jeg ikke, for den minder meget lidt af Fame, er der blevet udtalt. Altså man følger også lærenes liv. F.eks. ved jeg der er en af lærerne som har svært ved at holde sig fra de unge piger (tvtid.tv2.dk, gå hen på lørdag kl. 20:00, der står sådan ca. handlingen for første afsnit, ikke et referat). Jeg ved bare ikke hvem af de voksne er af karakterene.
Start lige på første afsnit, istedet for at kassere det inden man har set det. Jeg kassere Prison Break og det fortrød jeg. Nu har jeg alle tre sæsoner, fjerde udkommer i denne måned.

UPDATE: Jeg har skrevet Dan Boyd på rollelisten, men det er David Boyd som vandt "Scenen er din" i 2006.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#6 Nicki52 14 år siden

Syntes første afsnit var hurtigt, men det er da godt. Hende Lis kan vi godt grine af.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#7 isteen 14 år siden

Hm..nu har jeg optaget det første par stykker, så måske skulle man gå i gang med at se dem?
Gravatar

#8 davenport 14 år siden

Har Maria Lucia ikke fået en pat-hæver? Synes ikke hun havde mere end en gennemsnits kinakvinde i dét der show hun var med i, og nu har hun frodige kasser, der kunne få Lundin til at slappe lidt af...
Og Anna David har de mest sexede hjørnetænder... (tænder på hjørnetænder - dont ask!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 isteen 14 år siden

davenport (8) skrev:
Har Maria Lucia ikke fået en pat-hæver?


Det har jeg nu ikke lagt mærke til, og for mig ser serien mest ud til at henvende sig til børn og unge...
Gravatar

#10 Åkepool 14 år siden

#8 - Jeg mener nu at hun altid har været godt med, på den front ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: