jeg ved godt det er et dumt spørgsmål men jeg har fundet et rigtig fedt cover til denne serie, og kunne godt tænkte mig den.
er der nogle som ved om den er i et plastic cover med pap omkring eller hva?, som sagt vil jeg gerne vide om jeg kan printe et cover ud og putte det i eller man ikke kan, det er lige meget om det er region 1 eller 2
Både region 1 (US) og region 2 (UK) versionerne kommer som et plastic cover med et papomslag. Så du kan nemt bruge dit eget cover. Ellers kunne du jo altid købe nogle tomme covers til skiverne (sæson 1 fylder tre dvd-skiver)
Jeg har lige færdiggjort serien inde på min guide hvor der også er links til de DVD (og Blue-Ray) udgaver der er udgivet. Du kan finde den her eller via TV-Serier linket på min forside www.tvserie-guiden.dk.
Det er den amerikanske udgave jeg har, og jeg gik sådan set ud fra at den engelske var pakket på samme måde, bare med noget andet cover-art, men jeg kan tage fejl.
Hvis du er ligeglad med regionen, er det måske værd at overveje R1 istedet for R2, da den amerikanske har mere ekstramateriale end den britiske, og også er billigere.
Ligemeget hvilken du køber, er der som sagt altid mulighed for at købe tomme covers, også med plads til 3 skiver (og for den sags skyld helt op til 10!). De kan købes fx. her.
#1 casper 16 år siden
er der nogle som ved om den er i et plastic cover med pap omkring eller hva?, som sagt vil jeg gerne vide om jeg kan printe et cover ud og putte det i eller man ikke kan, det er lige meget om det er region 1 eller 2
på forhånd tak
#2 filmz-S_Dalsgaard 16 år siden
#3 filmz-S_Dalsgaard 16 år siden
Du kan finde den her eller via TV-Serier linket på min forside www.tvserie-guiden.dk.
#4 Bony 16 år siden
.. og forkortes BD. Så er dét på plads. :)
#5 filmz-S_Dalsgaard 16 år siden
#6 casper 16 år siden
#7 filmz-S_Dalsgaard 16 år siden
Hvis du er ligeglad med regionen, er det måske værd at overveje R1 istedet for R2, da den amerikanske har mere ekstramateriale end den britiske, og også er billigere.
Ligemeget hvilken du køber, er der som sagt altid mulighed for at købe tomme covers, også med plads til 3 skiver (og for den sags skyld helt op til 10!). De kan købes fx. her.
#8 casper 16 år siden
det er i øverigt en fed hjemmeside du har den glæder jeg mig til at se eller bruge meget mere tid på.
jeg synes bare det kunne være dejligt og få filmene uden man skal hen og købe cover for at bruge et andet i stedet. men tak for linket til we cell cd
#9 filmz-S_Dalsgaard 16 år siden
#10 casper 16 år siden
http://customaniacs.org/forum/showthread.php?t=424...