Gravatar

#1 casper 16 år siden

jeg ved godt det er et dumt spørgsmål men jeg har fundet et rigtig fedt cover til denne serie, og kunne godt tænkte mig den.

er der nogle som ved om den er i et plastic cover med pap omkring eller hva?, som sagt vil jeg gerne vide om jeg kan printe et cover ud og putte det i eller man ikke kan, det er lige meget om det er region 1 eller 2

på forhånd tak
Gravatar

#2 filmz-S_Dalsgaard 16 år siden

Både region 1 (US) og region 2 (UK) versionerne kommer som et plastic cover med et papomslag. Så du kan nemt bruge dit eget cover. Ellers kunne du jo altid købe nogle tomme covers til skiverne (sæson 1 fylder tre dvd-skiver)
www.tvserie-guiden.dk - Blog om TV-serie nyheder
Gravatar

#3 filmz-S_Dalsgaard 16 år siden

Jeg har lige færdiggjort serien inde på min guide hvor der også er links til de DVD (og Blue-Ray) udgaver der er udgivet.
Du kan finde den her eller via TV-Serier linket på min forside www.tvserie-guiden.dk.
Gravatar

#4 Bony 16 år siden

#3 - Bare lige for god ordens skyld, så hedder det Blu-ray, altså uden E. Bare lige så du får det med på din ellers fine hjemmeside. :)

.. og forkortes BD. Så er dét på plads. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#5 filmz-S_Dalsgaard 16 år siden

Det ved jeg jo sådan set godt, men min hjerne er åbenbart kogt over - flovt :)
Gravatar

#6 casper 16 år siden

først rak for svarne, men jeg var sikker på i hvert fald den engelske udgave var sådan nogle små tynde cover liger som lost er og så med pap omkring
Gravatar

#7 filmz-S_Dalsgaard 16 år siden

Det er den amerikanske udgave jeg har, og jeg gik sådan set ud fra at den engelske var pakket på samme måde, bare med noget andet cover-art, men jeg kan tage fejl.

Hvis du er ligeglad med regionen, er det måske værd at overveje R1 istedet for R2, da den amerikanske har mere ekstramateriale end den britiske, og også er billigere.

Ligemeget hvilken du køber, er der som sagt altid mulighed for at købe tomme covers, også med plads til 3 skiver (og for den sags skyld helt op til 10!). De kan købes fx. her.
Gravatar

#8 casper 16 år siden

s_dalsgaard tak for svarene, jeg har bestilt den amerikanske udgave, jeg fandt en video inde på youtube og der så man coveret til den.

det er i øverigt en fed hjemmeside du har den glæder jeg mig til at se eller bruge meget mere tid på.

jeg synes bare det kunne være dejligt og få filmene uden man skal hen og købe cover for at bruge et andet i stedet. men tak for linket til we cell cd
Gravatar

#9 filmz-S_Dalsgaard 16 år siden

Det har du såmænd ret i. Hvor har du fundet det cover du vil bruge?
Gravatar

#10 casper 16 år siden

her er et link til den side som jeg fandt covert

http://customaniacs.org/forum/showthread.php?t=424...

Skriv ny kommentar: