Gravatar

#1 icetea 16 år siden

Fandt først ud af det her igår, men det er da en forfærdelig nyhed, det var ellers en af mine favoritter.

http://www.tv.com/the-4400/show/23350/story/10626....

Andre herinde fra der har fulgt med i den, og ved at den bare sådan uden videre er cancelled? :(

A USA representative has confirmed to TV.com that both shows are not being renewed. (den anden serie er The Dead Zone)
Gravatar

#2 filmz-Liou 16 år siden

Nu har jeg ikke set vildt meget af the 4400 men det er klart et bedre alternativ end Prison Break der er blevet vildt dårlig men som de nægter at stoppe.
Gravatar

#3 Spanner 16 år siden

Jeg opgav The 4400. Den blev simpelthen for rodet fra midt i sæson 2. Det virkede tydeligt for mig, at skaberne havde den oprindelige ide med de 4400, der kommer tilbage, men så ikke anede hvor handlingen skulle gå hen.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#4 dyg 16 år siden

#1 - Øv da, efter en god 1. sæson og en elendig 2. sæson, så synes jeg faktisk at den var blevet ganske hæderlig, og fulgte den da også tæt i sæson 3 og 4.

Det er synd, at de ikke fik lov til at runde det ordentligt af :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 icetea 16 år siden

#2 Synes nu ikke at Prison Break er dårlig, tværtimod, synes jeg den er blevet bedre gennem de sidste par afsnit :)

#3 Er det ikke bare dig der har sovet lidt så ;) Synes mere at det er sæson 3 der "roder" lidt rundt såvidt jeg husker. Men 4'eren var super.

#4 Ja synes den var gået hen og blev rigtig god ved sæson 4, så virkelig træls at de ikke får lov at lave mere.. :/
Gravatar

#6 filmz-Liou 16 år siden

Det er jo smag og behag. Imidlertid ved jeg at jeg ikke er alene med min opfattelse. De har kørt det alt for langt ud og figurene opføre sig ikke længere logiske i forhold til hvordan de blev præsenteret da serien startede. Realismen og spændingen er fuldstændig væk.
Gravatar

#7 icetea 16 år siden

#6 Jep jep det er jo altid et spørgsmål om smag og behag :)

Skriv ny kommentar: