Det er ret fedt, at de fokuserer på nogle meget nørdede emner (et afsnit handlede om nogle ret kryptiske storylines i Batman), men jeg synes virkelig ikke den er særlig sjov.
Jeg har til tider, problemer med den mængde dåselatter, der bliver brugt, men syntes generelt de forskellige jokes, er ret sjove, og ofte ret gennemtænkte
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?" "To do whatever you tell me drill sergeant!" "God dammit, Gump! You a god damn genius.
Er helt enig med #5, hvis dåselatteren blev fjernet ville serien virkelig slå igennem - det er jo nærmest konstant, enda også når der ikke engang bliver lavet jokes, men de bare har færdiggjort en sætning.
Af en sitcom at være, er den langt over forventning, men som serie generelt er der langt bedre ting at finde andre steder. Kan virkelig ikke komme mig over dåselatteren, det er nok den serie med mest dåselatter jeg nogensinde har set. Tror sådan en serie her havde været langt bedre hvis den var blevet lavet hos Showtime eller FX.
The Big Bang Theory er fantastisk, en af de få serier der kan få mig til at grine højlydt alene. Især sheldon er herlig, en rigtig god figur der kunne risikere at blive 'for meget', men han bliver spillet rigtig godt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Det tog mig adskillige afsnit før jeg begyndte at synes om serien men nu er jeg helt hooked. Til at starte med synes jeg netop også at serien var for overfladisk og dåselatter-sitcom'ish. Det er den som sådan også, men når man lærer karaktererne at kende bliver den væsentligt sjovere.
Nyder især Howards altid unikke bæltespænder, deres forskellige nørde-Tshirts og det at de har så mange fede nørdede ting med som rent faktisk findes til salg i virkeligheden ude på nettet. Der har vist været et ret stort hold bag serien til at finde nørdede ting og også mange til at komme med input til deres "dybe diskusioner". :-)
Sheldon er klart seriens stjerne, men de andre har nu også deres sjove episoder. :-)
#1 chronaden 14 år siden
Hold kæft jeg har ikke grinet så hårdt af en serie siden Frasier, den er fucking genial :D
http://www.imdb.com/title/tt0898266/
Især Jim Parsons som Sheldon Cooper er virkelig virkelig god.
Et lille klip med ham hvor han imiterer Admiral Ackbar :D
SE DEN SERIE!
#2 enfilmnørd 14 år siden
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#3 Nicki52 14 år siden
#4 natterjack 14 år siden
#5 enfilmnørd 14 år siden
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#6 kasperfmn 14 år siden
Af en sitcom at være, er den langt over forventning, men som serie generelt er der langt bedre ting at finde andre steder. Kan virkelig ikke komme mig over dåselatteren, det er nok den serie med mest dåselatter jeg nogensinde har set. Tror sådan en serie her havde været langt bedre hvis den var blevet lavet hos Showtime eller FX.
#7 chronaden 14 år siden
#8 lagoni 14 år siden
#9 Notional 14 år siden
#10 McPeter 14 år siden
Til at starte med synes jeg netop også at serien var for overfladisk og dåselatter-sitcom'ish. Det er den som sådan også, men når man lærer karaktererne at kende bliver den væsentligt sjovere.
Nyder især Howards altid unikke bæltespænder, deres forskellige nørde-Tshirts og det at de har så mange fede nørdede ting med som rent faktisk findes til salg i virkeligheden ude på nettet. Der har vist været et ret stort hold bag serien til at finde nørdede ting og også mange til at komme med input til deres "dybe diskusioner". :-)
Sheldon er klart seriens stjerne, men de andre har nu også deres sjove episoder. :-)