Gravatar

#1 Skeloboy 14 år siden

Er der nogen, som at der har set den her:

The Prisoner

Den ser superfed ud...men er den også det anno 2009?
Gravatar

#2 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg tror det er svært at sige om den nye er fed, da den først starter om 10 dage. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg tror nærmere det skal forstås som et spørgsmål vedrørende om den originale serie stadigvæk holder i dag. Jeg har ikke selv set den, men har hørt rigtig mange gode ord om den og den skulle være ganske revolutionerende for sin tid. Det er en serie der ligger i min "to see" liste.

Genindspilningen ser også lovende ud. Traileren er i hvert fald ganske fed.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4 The Insider 14 år siden

Jeg kværnede den gamle serie på et par uger for 5-6 år siden, og jeg syntes, den var glimrende - bortset fra den lidt fortænkte slutning :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5 filmz-Utyske 14 år siden

#3 -

Ah, ja, selvfølgelig.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6 Benway 14 år siden

60'er serien er virkelig fremragende. Den har en temmelig syret stemning af 60'er action, eksistentialisme og sort humor. Jeg synes den er helt fantastisk og komplet unik. Og jeg elsker slutningen. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#7 Skeloboy 14 år siden

Ja ok..anno 2009 mente om den holdte i dag...anede ikke der kom en ny :)

Så ryger den på To Buy-listen til næste måned:)
Gravatar

#8 lagoni 14 år siden

#7 - du fik ikke slettet dine kontoer ved alle forhandlere? :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#9 Skeloboy 14 år siden

#8 - nej, ved jo ikke hvordan man gør..:)

Men havde faktisk også glemt det..:)

Skriv ny kommentar: