Traileren til den sidste og tredje sæson af 2900 Happiness er på TV3's hjemmeside. I hvert fald den første trailer. Og dem som ikke er 2900 fans må komme med deres negative indvendninger hvis de har behov for det.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Personligt ser jeg absolut intet godt ved 2900 Happiness.. Har set et par afsnit, og finder det bundhamrende falsk, irriterende, dårligt skrevet, dårligt produceret og.. Ja, sindssygt uinteressant..
Men min kæreste (som ikke vil have jeg kalder hende for min duskemaskine - wth ?) er overordentligt glad for det - og fred være med det.. Så længe hun gider se det, så har jeg noget at sætte hende til når jeg skal spille FM :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg syntes at Mia Nielsen-Jexen skal prøve at få nogle andre roller. Hun spiller godt som Freja for hun er slet ikke sådan i virkeligheden. Vi har kun set hende i Jul på Kronborg og i 2900. 2. sæson af 2900 klarer de det bedre end første sæson, altså skuespillerne. Men historien er fin og chokerende. Søren Bregendal har vi set i Supervoksen, de nye far til fire film, Rich Kids og 2900. Udmærket skuespiltalent han har nu. De har bare gjort ham for sød , i anden sæson, at det var ulideligt at se på. I hvert fald for mig.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
#1 Nicki52 15 år siden
Og dem som ikke er 2900 fans må komme med deres negative indvendninger hvis de har behov for det.
#2 HonoDelLoce 15 år siden
Men min kæreste (som ikke vil have jeg kalder hende for min duskemaskine - wth ?) er overordentligt glad for det - og fred være med det.. Så længe hun gider se det, så har jeg noget at sætte hende til når jeg skal spille FM :D
#3 Takfornu 15 år siden
#4 elwood 15 år siden
K-Y ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 Riqon 15 år siden
#6 Nicki52 15 år siden
Du kan se klip fra serien på youtube og finde trailers.
#7 Riqon 15 år siden
"Man kan også lade vær', ik? Bob bob bob..."
#8 HonoDelLoce 15 år siden
Haha - præcis de ord fór igennem mit hovede da jeg læste indlægget :D
#9 Nicki52 15 år siden
#10 MOVIE1000 15 år siden
jeg kunne ikke have skrevet det bedre selv #2 (tænker på kommaer og punktummer:)