Gravatar

#1 Wrangque 12 år siden

God dag!

Jeg smutter til San Francisco i 3 måneder her til den første! Det bliver helt sikkert en dejlig tur, men det betyder også at jeg tilsyneladende må opgive noget af det mest hellige, mit årlige Tour De France fix.

Spørgsmålet er... Er der nogen måde jeg ville kunne se det på nettet, i Amerika. Kommer til at bo et sted hvor der ingen TV er, men hvor der er masser af internet.

Vil allerhelst følge Tv2s dækning og ville også hellere end gerne betale for Sputnik, men læser til min store skuffelse, i deres Q&A section, at det "ikke er muligt at se Tour de France, når man befinder sig i udlandet." på grund at rettigheder osv.

Har jeg andre muligheder? Er som sagt ikke imod at betale lidt for min tour og det behøver heller ikke pine og død være tv2. Er heller ikke HELT imod skumle, "backalley-sites" (vil meget gerne se tour), men kvaliteten og streamen skal bare være i orden.

Any and all ideas are welcome!

tak!
Gravatar

#2 HelmerJ 12 år siden

Du kan bruge sputnik via VNC (fjernskrivebord) men det kræver at du har en computer i danmark du kan køre via.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#3 Tommy Kristensen 12 år siden

Man kan godt se Sputnik i udlandet, det kræver dog at man laver en VPN/Proxy-løsning. Jeg har tidligere "kørt" den anden vej. Brugt det til at se amerikansk TV - og det var forholdsvist simpelt at sætte op. Virkede fint uden at man skulle have en anden computer til at stå og køre.
Gravatar

#4 Broomie 12 år siden

Jeg bruger selv Overplay VPN, hvilket fungerer super! Jeg mener det koster 30$ for 3 maaneder, men haeng mig ikke op paa det.

Skriv ny kommentar: