Det er manden bag og store dele af holdet fra The Wire, som står bag den så jeg er overbevist om den er et hit, jeg har fulgt med i dens udvikling, men ikke set den endnu. Glæder mig satme.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det er et meget stort skift fra The Wire til Treme, og det skal man som det første berede sig på. Bare fordi man kan lide det ene, er man ikke selvskrevet tilhænger af det andet.
Jeg har set nogle afsnit, og kan afsløre det er "okay".
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg er kæmpe fan af The Wire (verdens bedste TV serie), men jeg kunne ikke rigtig forlige mig med Treme. Jeg tror simpelthen at emnet ikke interesserer mig synderligt. Fint skuespil og god dialog, men folk, der går så meget op i at spille trompet i byens gader siger mig ikke rigtig noget.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#1 jessup 13 år siden
http://www.imdb.com/title/tt1279972/
Er der nogen der har haft mulighed for at tjekke den ud?
#2 jessup 13 år siden
#3 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 tiany 13 år siden
Den bliver vist på Canal+ Series... så det kan meget vel være at nogle har set den. Jeg har zappet forbi et par gange, men har ikke set den.
#5 DarkLight 13 år siden
Jeg har set nogle afsnit, og kan afsløre det er "okay".
#6 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 DarkLight 13 år siden
#8 Spanner 13 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem