Gravatar

#11 DarkLight 15 år siden

Entourage
Curb Your Enthusiasm
Rome
Extras
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 McPeter 15 år siden

Kender også Rome og Extras... Var dog ret sikker på Extras er en BBC produktion...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#13 DarkLight 15 år siden

Ok. Slog bare op under HBO Original Series og tog listen :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#14 Michael Andersen 15 år siden

"Extras" er begge dele, og det er "Rome" også :) En produktion mellem BBC og HBO.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#15 filmz-yoshimura 15 år siden

#10 The Wire er ganske enkelt den bedste serie, jeg har set ... ever.

Den handler om, ja, en hel masse ting, men udgangspunktet er politiet i Baltimore og deres kamp mod narkotika og narkorelateret kriminalitet.

Den bygger ikke så meget på action, men i høj grad på opbygning af nogle troværdige karakterer, som man kommer til at holde af - også skurkene, som stort set alle er mangefacetterede og fremstår menneskelige.

Man griner, græder og bider negle hele vejen igennem alle fem sæsoner, og for en gangs skyld afsluttes serien, hvor og når den skal.

Det var meningen, at den skulle vare i fem sæsoner - og det gjorde den så. Punktum. Alle tråde er viklet ud, livet kan fortsætte, alle er glade.

Men altså ... se den, for pokker! Det er virkelig en serie, der overgår alt andet, jeg har set (selv Deadwood, Carnivale og Firefly, som alle er fremragende).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#16 filmz-gofferoffer 15 år siden

#15

Jeg må også indrømme, at jeg er meget interesseret i de sidste sæsoner af The Wire, og at det er en af HBO's bedste beslutninger at lade den serie fortsætte. Men det opvejer ikke deres beslutninger om at stoppe Carnivàle og Deadwood!
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#17 filmz-yoshimura 15 år siden

#16 Nej, absolut ikke! De serier havde uden tvivl fortjent et par sæsoner mere hver.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#18 Highland Park 15 år siden

Ah... Anna Paquin er sgu så dejlig...

Traileren irriterer mig dog lidt. De promoverer den lidt som en mere realistisk udgave af Buffy. Jeg tvivler på, at serien rummer så meget action, som traileren lover. Men jeg tager måske fejl og blev da i det mindste nysgerrig. Enhver serie af Alan Ball skal bestemt have en chance.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: