Gravatar

#1 Nicki52 12 år siden

Hold da op. Er der nogen andre der har set første afsnit af True Blood. Det da helt skørt.

Først er det Feerne, som er onde og virkelige grimme ind under det ydre. Fe-Goblin. Hun har kun været i feverden i få minutter og så er der gået 18 måneder i menneskeverden. Andy er på V, Jason er strisser og fosterfar til nogle formskiftende varpanther, som måske ikke har lært at skifte form, men heller ikke har manerer, efter som de slår Jason ned i fryseren, frisk kød. Så går Lafayette og Jesus til heksemagi hos en heks (spillet af Fiona Shaw :)) og hende forventede jeg var mere ond. Bill Compton er nu konge over Lousianna og har spioner rundt omkring. Og er Porthia Bellefleur hans advokat? Og Tommy er den nye Hoyt og har et lamt ben. Jessica er blodtørstig, så hvorfor bider hun ikke Hoyt? Hun er fandme farlig. Sam har fundet nogle formskifter venner og de laver så om til heste. Og nu er Tara lesbisk, godt for hende. Jeg kunne godt se den komme, for hun har uheld i alle mænd. Og gider hun ikke se Sookie mere. Og de prøvet at få mennesker til at mænge sig med vampyrer. Og nu er Sookie Eriks. Vi mangler både Crystal og Alcide.


Men alt i alt, er det den skøreste serie jeg har set og det ka' da ikke bliver skører! (Jo det kan det.)

Hvad synes I andre om afsnittet?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg har kun set første sæson, og den var ikke så skør.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 Nicki52 12 år siden

Lord Beef Jerky (2) skrev:
Jeg har kun set første sæson, og den var ikke så skør.

Tro mig, hvis du så videre, vil du sige "WHAT?!"
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg har overvejet det pga. den enorme hype... men der er sgu så mange gode serier derude lige nu. Første sæson synes jeg højst stod til 3/6.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 Nicki52 12 år siden

Lord Beef Jerky (4) skrev:
Jeg har overvejet det pga. den enorme hype... men der er sgu så mange gode serier derude lige nu. Første sæson synes jeg højst stod til 3/6.

Ja, den var fandme også kedelig. Men den bliver bedre når man har set de andre sæsoner. Prøv at se 2. sæson, det kan kun blive bedre og skørere
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#6 Nicki52 12 år siden

Er der slet ikke andre end mig herinde der ser serien?
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#7 PredatorX 12 år siden

thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#8 Highland Park 12 år siden

Har den stritører?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#9 Nicki52 12 år siden

Highland Park (8) skrev:
Har den stritører?
Nej, men fine spidse tænder...
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#10 Highland Park 12 år siden

Det lyder skørt. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: