Gravatar

#1 filmalkymisten 9 år siden

Jeg faldt tilfældigt over et dansk podcast der hedder The View Review Podcast og de har lavt en hel episode over True Detective, som har masser af info og sjove detajler om serien. Så er du fan af TD, skal du helt sikkert tjekke det ud. De dækker en masse forskellige film, så der er vist noget for alle!



Link til The View Review Podcast
Gravatar

#2 moorehouse 9 år siden

Nice! Tak filmalkymisten, jeg elsker True Detective, så jeg vil helt sikkert tjekke det podcast! Vender tilbage med feedback...tbc!
Gravatar

#3 Mikkel Abel 9 år siden

Cool, det skal helt sikkert tjekkes ud.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#4 moorehouse 9 år siden

Som lovet, her er lidt feedback på The View Review Podcast. Det første afsnit jeg hørte, var omkring True Detictive og det var faktisk super godt, masser af sjove detaljer, facts og teorier jeg ikke kendte. Så jeg har lyttet videre på de afsnit de har lavet siden og de sjove og informative. Især deres afsnit 25 er sjovt, hvor de dækker en film jeg aldrig har hørt om, men jeg så gerne vil se nu, der handler om vandmelonsex -lyder som en fantastisk sjov film og de sælger den godt. De tre værter på castet har god kemi og svinger godt sammen og tonen er hele tiden let og bliver aldrig kedelig. Så jeg vil gerne anbefale dem videre, hvis du er filmgal!

Skriv ny kommentar: