Gravatar

#1 filmz-Seaduck 14 år siden

Ja, jeg er blevet fanget og bundet fast til skærmen af den nye serie Vampire Diaries (Kan varmt anbefales for vampyr-fascinerede) og kan ikke lade være med at tænke, at den også kunne indbringe et godt seertal i DK.

Ved nogen herinde om man kan anbefale tv-stationerne at prøve at få fat på den slags brand new shows fra USA? Og hvordan naturligvis?
Gravatar

#2 tiany 14 år siden

Tror nu nok at serien nok skal komme til Danmark, men kanalerne venter blot og ser om serien bliver en succes ind de køber den hjem. Og man skal nok regne med en tidsperiode der hedder 1½-2 år inden vi får den på skærmen, medmindre en kanal som TV3 ser meget stor potentiale i den, hvor ved den måske kommer på skærmen tidligere.
Valar morghulis
Gravatar

#3 Spanner 14 år siden

Jeg vil ikke sige, at serien kræser for min fascination af vampyrer.

Havde jeg derimod syntes at emo-teenagevampyrer, der render rundt i dagslys konstant, var seje, så havde det sikkert været verdens bedste serie.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#4 aero 14 år siden

Jeg synes nu heller ikke lige, serien er noget særligt, men på den anden side så synes jeg også, Twilight-sagaen er noget værre bras.

#1 Jeg ved, at kanal 4 og 5 for nogle år tilbage havde en "foreslå" rubrik på deres hjemmesider, hvor man fx kunne foreslå serier, og de var altid søde til at skrive tilbage. Jeg ved dog ikke, om de stadig har det, men det var da værd at undersøge. Tilgengæld har jeg hørt et rygte (fra en boghandler, ved ikke hvor meget hold der er i det) om, at bøgerne er ved at blive oversat til dansk pga twilight er sådan et stor hit, og jeg tror næsten, du kan være sikker på, at bliver bøgerne oversat så investere tv3 eller en lignende kanal også i tv-serien - men der kan jo godt gå lang tid inden da, så tror din ide om selv at anbefale det til tv-stationerne lyder som en god ide, der er sikkert mange teenager der gerne vil se den
Its structural perfection is matched only by its hostility

Skriv ny kommentar: