Gravatar

#1 wimmie 13 år siden

Jeg har lige købt 1. sæson af "Weeds" (på Bluray til under 100 kr), men jeg har aldrig set et afsnit - er der nogen der kan fortælle lidt om den - måske anmelde lidt af den? :)

Får ikke mulighed for at se noget af det før jeg kommer hjem, men hvis det frister nok kunne det være man skulle købe en sæson eller 2 mere :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#2 Wangsgaard 13 år siden

Wimmie kan du slet ikke undvære filmz helt ovre i USA :P Har desværre aldrig set weeds, men har hørt den skulle være okay god.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#3 wimmie 13 år siden

Hehe, nej da - kan da ikke undvære Filmz :p

Her om aftenen laver vi ikke så meget andet end at se TV/film og tjekke net. Der er ikke så meget at lave ude på landet men det er dejligt at slappe af ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4 filmz-Utyske 13 år siden

Jeg har set de førset fire sæsoner af den og jeg synes at den er ret god spas.

Der er nogle gode personer, sjove figurer, en fornuftig udvikling i serien og ikke mindst masser af sjove scener.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5 DarkLight 13 år siden

#4, what he said. Bestemt værd at se.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 wimmie 13 år siden

Fjong :)
Tak for det - tror jeg prøver at kigge efter sæson 2 hvis den kan findes billigt ryger den med hjem :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#7 Yoda 13 år siden

Jeg kan kun tilslutte mig Utyske & DarkLight. Det er en yderst underholdende og morsom serie, der sætter lattermusklerne i gang. Du kan sagtens glæde dig. :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: