En noget alternativ markedsføringskampagne for storfilmen “The Hunger Games: Catching Fire” udviklede sig ganske uheldigt ved Kongens Nytorv centralt i København.
Se også: Se den første trailer til “The Hunger Games: Catching Fire”.
En rygende kasse med flammer og røde blink udløste en bombealarm, så politiet måtte rykke ud og afspærre området og stoppe trafikken i en time.
Heldigvis var det falsk alarm, da politiet kunne konstatere, at det var et uheldigt markedsførings-stunt for ugens store premierefilm.
Filmen har med alarmen fået lidt ekstra medieopmærksomhed, men mon ikke Nordisk Film gør politiet opmærksom på deres næste bombelignende filmkampagne?
#1 KEiZ 11 år siden
#2 Kviesgaard 11 år siden
#3 Highland Park 11 år siden
Jøsses... sikke en flok amatører. Jeg håber, at de får en klækkelig, velfortjent bøde for det tåbelige pr-stunt.
Nordisk Film havde åbenbart ikke noget med at gøre:
#4 Michael Andersen 11 år siden