Selv om “Anden paa coke?” ikke altid fungerer, så er der absolut ingen tvivl om, at Anders ‘Anden’ Matthesen er en af landets mest originale og talentfulde komikere, som her har skabt et unikt show med en tilhørende, genial scenografi, der garanteret vil blive både efterabet og debatteret i lang tid. AV-præsentationen er udmærket, mens kvaliteten af ekstramaterialet overgår kvantiteten.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 HonoDelLoce 17 år siden

Nej, omtalte blot kufferten.. Havde helt glemt det med bunken på bordet ;) men du har ret, selvfølgelig kan man sagtens foranledes til at tro, at hvis der er coke i kufferten, hvorfor skulle han så ikke være på coke nu? :)

og nej, det er overhovedet ikke vigtigt ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#12 Lethal Injection 17 år siden

Håber også han laver kommentar spor på Rene Hjerter.
Nogen der ved hvornår den kommer, på DVD?
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#13 The Insider 17 år siden

#11,
Sorry... troede du kommenterede det med bordet før... jeg må være ved at blive senil. Fedt jeg stadigvæk bruger spoiler-bjælker også :-)
War. War never changes.
Gravatar

#14 HonoDelLoce 17 år siden

#13
Åh ha, ja, spoiler-markering er en god ting ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15 filmz-wetfox 17 år siden

Ej hvor får jeg nederen på over alle de der spoiler tags , fordi at jeg ikke har set showet :D
Får det forhåbentlig i julegave...

*edit*
Og selvfølgelig kan jeg ikke nære mig, og finder fuldstændigt ligegyldigt indhold i de sidste mange spoiler tags :D
Gravatar

#16 filmz-bullettooth 17 år siden

Glæder mig til et gensyn på dvd....var til premiere og se showet, men sad helt bagerst. Meget af Andens personlighed og mimik går tabt når man sidder så langt væk. Så jeg tror man får noget andet med på dvdén... men det var nu fedt live anyways...
--------- for rent ---------
Gravatar

#17 Riqon 17 år siden

Han er bestemt blevet bedre, ham Anden. I begyndelsen hvor alt gik op i sjoflerier og slapstick, sagde han mig ikke meget, men han viste sig at være ret cool i "Tal for dig selv"
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#18 moulder666 17 år siden

Genialt - at han tør!

Det er ofte mere sygt og forskruet end det egentlig er direkte sjovt - men Jesus hvor er det far out!

Jeg tog et par gange mig selv i at være knækket af grin over ting jeg normalt ikke ville have fundet sjove - bare fordi det var så langt ude...og afslutningen er et kapitel for sig selv!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#19 filmkorn.dk 17 år siden

Jeg er da godt nok dybt uenig med bedømmelsen af videodelen. Der er absolut ingen udtværing på min udgave.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#20 imz 17 år siden

Han er et medie-luder-fjols

iMz
What lies behind us or what lies before us are tiny matters compared to what lies within us

Skriv ny kommentar: