Selv om “Anden paa coke?” ikke altid fungerer, så er der absolut ingen tvivl om, at Anders ‘Anden’ Matthesen er en af landets mest originale og talentfulde komikere, som her har skabt et unikt show med en tilhørende, genial scenografi, der garanteret vil blive både efterabet og debatteret i lang tid. AV-præsentationen er udmærket, mens kvaliteten af ekstramaterialet overgår kvantiteten.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 _VeNtUrAx_ 17 år siden

Kunne slet ikke lide sjovet, selvom jeg har været fan af hans standup før. syntes det manglede den agressive del, som han spiller til et rent 13 tal.

Ved godt at han ville rykke med grænserne og egentlig er det nok også min humor som ikke har rykket sig i samme tempo :-)
- You knew Jesus?
- Knew him? Shit... Nigga owes me twelve bucks.
Gravatar

#32 filmz-Jeppeak 17 år siden

Alle der køber denne dvd, skal ikke forvente det vanlige top-stjerne-show, som man normalt ser fra Anders.. Størstedelen af showet er en slags teater, som måske kan virke en smule stenet i længden.. Der er længere mellem grinene end man er vant til, når man ser Anders gi' den gas..
Men stadig ganske sjovt, og det skal da ses.. Men ikke på samme niveau som tidligere set fra Andens side.. Desværre:(
Gravatar

#33 Bony 17 år siden

Ret fedt med alle de spoilerwarnings der i starten af tråden! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#34 HonoDelLoce 17 år siden

#33


Vi var også ret glade for dem..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#35 filmz-Liou 16 år siden

Jeg synes den er overvuderet... hans tidligere shows er af noget højere kvalitet... Ja ja jeg ved godt at dette show var glimrende men glem ikke at det er Anden vi taler om... Manden er et geni og forventningerne er altid høje. 4 ud af 6 herfra... ikke dårligt... men han har før gjordt det langt bedre end hvad han gør her.
Gravatar

#36 enfilmnørd 15 år siden

Fik endelig set det, og er mere end tilfreds, syntes det er sjovt, underholdende, og så skiller det sig ud...

Syntes udgangspunktet er en genistreg, og var flere steder flad af grin...
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.

Skriv ny kommentar: