Selv om “Anden paa coke?” ikke altid fungerer, så er der absolut ingen tvivl om, at Anders ‘Anden’ Matthesen er en af landets mest originale og talentfulde komikere, som her har skabt et unikt show med en tilhørende, genial scenografi, der garanteret vil blive både efterabet og debatteret i lang tid. AV-præsentationen er udmærket, mens kvaliteten af ekstramaterialet overgår kvantiteten.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-maxhh 17 år siden

#20

Kan du uddybe din udmelding med et drys argumenter...?

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#22 Riqon 17 år siden

#21

I princippet er hans udmelding vel lige så legal som dem, der bare accepterer Anden som en stor komiker uden egentlige begrundelser.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#23 filmz-maxhh 17 år siden

#22

Naturligvis... Det er bare et høfligt spørgsmål om uddybelse, ingen kritik eller tilsvininger... ;o)

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#24 Riqon 17 år siden

#23

Ok. Sorry ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#25 filmz-Jensen1981 17 år siden

Nu er det så også en del sværere at forklare hvorfor man finder nogle ting sjove, og andre ikke. Det er en hel del lettere at gøre rede for hvorfor noget IKKE tiltaler en.

Jeg kan ikke komme med en ordentlig forklaring på hvorfor jeg f.eks. synes at Casper og Mandrilaftalen er noget af det sjoveste jeg nogensinde har beskuet. Skal jeg prøve kort bliver det: Det er så sort og dumt, at det er sjovt....Det er grunden, men et sølle argument hvis jeg sad i en diskussion, ikk'!? Fyren der IKKE kan li' Casper og Mandrillen vil altid vinde, da han kan bringe fornuft ind i sine argumenter. Men gør det så Madrillen usjovt? På ingen måde.
Gravatar

#26 filmz-maxhh 17 år siden

#25

Nu var den kommentar jeg spurgte om uddybning på ikke myntet på om Anden var sjov eller ej... men at han var "et medie-luder-fjols", hvilket man nok kunne finde argumenter for eller imod, selvom det naturligvis stadig er en subjektiv holdning... ;o)

Og jeg kan da ikke med fornuft argumentere for hvorfor jeg ikke kan se et gram af komik i Casper og Mandril-aftalen, eller hvorfor jeg næsten kan falde ned af stolen af grin over Monty Python. Om noget er sjovt eller ej kommer jo også an på stemning og situationen, og hvordan éns dag er gået op til man bliver udsat for humoren...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#27 filmz-Jensen1981 17 år siden

Ups, mit forrige indlæg var til #21 ;-)
Gravatar

#28 nerdalmighty 17 år siden

Jeg var inde og se sjovet live, ligesom jeg har været det til hans foregående og jeg synes det var ganske udemærket. Dog havde jeg forventet stand-up komedie og ikke det teaterstykke vi fik at se. Men det var nu ganske originalt og til tider også sjovt, omend på en væsentligt anderledes måde.

Personligt er jeg indtil videre mest vild med hans forrige show "Tal for dig selv" men Anden er lidt ligesom som en æske chokolade, man ved aldrig hvad man får.
Bøgerne.dk - Danske boganmeldelser på nettet
Gravatar

#29 Bohemian 17 år siden

hvis jeg fik en æske chokolade, ville jeg da gå ud fra det var chokolade jeg fik
Free in serenity.
Gravatar

#30 Zabriskie 17 år siden

#29

Ta' den Forrest Gump-kliche
Le temps détruit tout

Skriv ny kommentar: