Hvem vinder så kampen mellem de to lækre kvinder? I denne omgang må det blive Cruz på udseendet og Hayek på sit skuespil. De to har i andre sammenhænge bevist, at de er i stand til at levere ordentligt skuespil, så dette dramatiske frikvarter under man dem gerne, særligt når de nu ser så tiltalende ud i deres cowgirlkostumer.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-pandora 18 år siden

Selv hej - og tak for svar :) - jeg kan godt se din motivation for at have skrevet anmeldelsen som du har, jeg synes bare ikke at det er så godt et valg. For - ja, som #18 skrev
Filmens bærende element er faktisk kvindernes skønhed, for havde de været normalt kønne havde der ikke været lavet nogen film, overhovedet.


Men er det et fedt bærende element? Er det ikke ret lavt, et eller andet sted, når film nu kan være så meget andet? Jeg synes bestemt, at du tager denne diskussion op flere steder i anmeldelsen, og egentlig kritiserer du jo også filmen for det. Men samtidig går du i den anden grøft og går ind på præmisset, i de mange kommentarer af deres udseende etc. - som du også selv siger det. Jeg føler det er at sætte sig mellem to stole - men vi behøver ikke at dissekere det mere.
Glæder mig til at læse din næste anmeldelse.
Og nej, du har ret - jeg skal ikke se den :D
"Iskrystaller, iskrystaller! Frys!"

Skriv ny kommentar: