Hvem vinder så kampen mellem de to lækre kvinder? I denne omgang må det blive Cruz på udseendet og Hayek på sit skuespil. De to har i andre sammenhænge bevist, at de er i stand til at levere ordentligt skuespil, så dette dramatiske frikvarter under man dem gerne, særligt når de nu ser så tiltalende ud i deres cowgirlkostumer.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 pulse83 18 år siden

Jeg er uenig i at Cruz, sit fantastiske udseende til trods, vinder i skønhed. Salma vinder både i skønhed og i skuespil. Men ihvertfald en ganske underholdende film, hvis man ikke forventer mere. Og de to ledende aktørinder er jo bare dejlige at se på. 3/6
Excuse me, Flo!
Gravatar

#2 filmz-d4||3 18 år siden

Det er bare to dejlige Senoritaaas ;)
Gravatar

#3 myshkin 18 år siden

Have håbet på lidt frækkere billeder i anmeldelsen :P, men karakteren var tilgængæld som forventet.
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#4 filmz-zeeuz 18 år siden

"Yoakam er som skurk ikke særlig farlig, men ganske svedende."
Hvad skal "svedende" betyde?
Gravatar

#5 pulse83 18 år siden

#4 Han sveder meget?
Excuse me, Flo!
Gravatar

#6 filmz-Fed7haS 18 år siden

ok :S ja så må jeg have underlig smag for jeg syndes 110% af Salma Hayek er den dejligste af de 2 piger/damer.. men sådan er vi jo så forskælige.. hyggede mig faktisk ok til den film.. ikke oscar matteriale men god underholdning og det skal der jo være plads til.. jeg er enig med anmælderen i det meste men vilde nu give den 3/5 i stedet for 3/6.. måske fordi jeg er en sucker for spageti vesterns...

Fed7haS
They Held Each Other and Kissed.
And Pushed Each Others' Darkness into the Corner,
Believing in each others' Light, each others Dream.
Gravatar

#7 filmz-Angel Eyes 18 år siden

...og siden hvornår er en amerikansk western instrueret af to nordmænd en spaghetti-western?? Vi er vel mere ovre i gedeoste-western (eller til nøds tortilla-western pga. de to tøser) ;)
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#8 filmz-Fed7haS 18 år siden

Jeg ved da godt det ikke er en spagetti vestern men de har gjordt sig meget umage for at få den til at ligne en...

Fed7haS
They Held Each Other and Kissed.
And Pushed Each Others' Darkness into the Corner,
Believing in each others' Light, each others Dream.
Gravatar

#9 duuk74 18 år siden

Har ikke set filmen men Salma ftw. From Dusk till Dawn, case closed. :P
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#10 Bobby Singer 18 år siden

# 9
Salma hayek er bare dejlig i den film.
Idjit

Skriv ny kommentar: