Gravatar

#11 DarkLight 16 år siden

Hvornår er det bluray udgaven kommer?

EDIT: Ah. Ser ud til den er ude? Hvad er prisen og hvor?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#12 chuck 16 år siden

Jeg har aldrig været vild med de her fire film, og synes faktisk, at Blade: Trinity er den bedste.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#13 filmz-yoshimura 16 år siden

#12 Hvilken planet er du faldet ned fra?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#14 The Insider 16 år siden

#13, han gasser :-)
War. War never changes.
Gravatar

#15 filmz-yoshimura 16 år siden

#14 Lightergasser?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#16 filmz-Is 16 år siden

Jeg fatter simpelthen ikke hvordan en film som Blade Runner bliver rost af en masse anmeldere... Jeg synes simpelthen ikke at den er noget særligt.

Jeg genså den for et par uger siden, for at finde ud af, hvorfor folk bare er så vilde med den, men den siger mig stadig ikke noget.

Så jeg er dybt uenig med anmeldelsen...
Gravatar

#17 The Insider 16 år siden

#15, lighter nicht. Muhaaha!
War. War never changes.
Gravatar

#18 filmz-kikuchiyo 16 år siden

"All those moments will be lost.. in time... like tears in the rain."

Ét af mine absolutte favoritcitater!
Gravatar

#19 filmz-BrotherJack 16 år siden

Er fuldstændig enig. Perfekt film. Færdig.

Underspillet historie. Fantastisk instruktion (den eneste Scott-film der siger mig noget) Det flotteste og mest troværdige sci-fi univers ever på film. CGI, fuck af.

Dejligt at han ikke lavede en Lucas, men tværtimod bare gjorde filmen den tand bedre, den fortjente.
Gravatar

#20 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Dejligt at han ikke lavede en Lucas, men tværtimod bare gjorde filmen den tand bedre, den fortjente.


#19 - Ja, men endnu bedre, så respekterer Scott filmens historie og inkluderer pæne kopier af alle (well, næsten alle) versioner, så dem, der fx. bedst kan lide originalen, ikke bliver snydt. Dét er altså topklasse. Den anden herre kunne lære noget.

Jeg fatter simpelthen ikke hvordan en film som Blade Runner bliver rost af en masse anmeldere


#16 - Du kan trøste dig med at læse nogle af de originale biografanmeldelser fra 1982 på nettet. Der blev den jordet.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: