Gravatar

#21 Skeloboy 16 år siden

Argh, hvem der dog havde penge til HD-DVD eller Blu-Ray...

Men har fået 5-disc udgaven, og det er fandeme lækkert...6/6 til filmen...glæder mig til at se 1982 versionerne, har ikke fået dem set endnu
Gravatar

#22 filmz-Gaff 16 år siden

For fanden da, hvor det pisser mig af at jeg ikke har fået min HD-DVD udgave endnu. Come on dvdpacific, stram op!
Serinity now... Insanity later!
Gravatar

#23 filmz-smedt-meister 16 år siden

jeg har set den her film 2 gange og den siger mig stadigvæk ikke noget.

2/6
Søren og Lasse har dårlig filmsmag.
Gravatar

#24 thomasegebaek 16 år siden

#23 så se den igen


Kan Ridley Scott ikke også lige mande sig op og lave en udgave af Hannibal, med den rigtige slutning?
Gravatar

#25 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Hannibal nævnt i samme tråd som Blade Runner... blasfemi!

He's a witch!
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#26 BN 16 år siden

#23 - thomasegebaek:

Og hvis det ikke hjælper noget at se den igen - som foreslået af thomesegebaek i #24 - så gør som ismet i #16 gjorde for nogle uger. Og hvis dét heller ikke hjælper, så se den 2 gange ligesom fyren i #23 gjorde. ... Skulle dette, ganske mod forventning, ikke virke, så prøv lige forslaget i #24 én gang mere.

Tilbage er der kun at ønske dig rigtig god fornøjelse med projektet!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#27 DarkLight 16 år siden

Er det denne man skal have?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#28 Kyllingebenet 16 år siden

Kommer den der 5 disc blu-ray udgave ikke her i danmark?
Gravatar

#29 The Insider 16 år siden

#28, nej desværre. Heller ikke på HD-DVD. Men HD-DVD'en er jo regionsfri, og eftersom Blu-ray'en udgives af Warner, der som regel udgiver deres Blu-rays uden regionskodning, kan man garanteret også købe den amerikanske Blu-ray udgivelse uden problemer.
War. War never changes.
Gravatar

#30 Kyllingebenet 16 år siden

#29 Okay, jamen så må jeg jo bestille den amerikanske version, og tak fordi du gav dig tid til at forklare :)

Skriv ny kommentar: