“The Cabin in the Woods” var en af årets vildeste biografoplevelser, og det er om nogen en film, der fortjener et gensyn. Filmen er bogstaveligt talt en anden, når man ser den igen, for ved gensynet ved man nemlig, hvordan det hele hænger sammen, og det er derfor muligt at gennemskue og få øje på langt flere fabelagtige horror-referencer og -overvejelser end ved første gennemsyn. Oven i det har fans en fantastisk auditiv oplevelse i vente på Blu-ray, og skiven er også proppet med fremragende ekstramateriale. “The Cabin in the Woods” er en film lavet af horror-fans til horror-fans, og fans bør ikke tøve med at investere i dette pragteksemplar af en genrefilm!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 Fredag 10 år siden

Thomsen (37) skrev:
Tucker and Dale vs Evil
Den er dæleme også sjov:) Et par af scenerne fik mig til at grine som jeg ikke har gjort i mange år.
Gravatar

#42 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

venter endnu
Doctor Last Warning
Gravatar

#43 Giraffen 10 år siden

DocDoom (42) skrev:
venter endnu


Du kan få et cirkel spark lige i løgene kan du!
Gravatar

#44 Lord Beef Jerky 10 år siden

DocDoom - jeg tror ikke, der er nogen der har kaldt plottet originalt. Den er dog fyldt med originale idéer, og hvis du har set filmen, har du ikke brug for eksempler, på nær hvis du er handicappet i hovedet.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#45 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

? (43) skrev:
Du kan få et cirkel spark lige i løgene kan du!


Det napper jeg.



Lord Beef Jerky (44) skrev:
på nær hvis du er handicappet i hovedet.


Ikke kun dér.
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: