Måske er formatet hos “Direktøren for det hele” en anelse undseeligt, og man mistænker Trier for at have valgt at holde et filmisk frikvarter med denne spøjse komedie. Men når resultatet er så befriende morsomt og intelligent skruet sammen, som det er tilfældet her, så under man gerne instruktøren den slags fritid. Undertegnede har i hvert fald ikke grinet så højt og så længe i biografen i lang tid!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 chuck 17 år siden

Røvkedelig!!! 2/6
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#2 chuck 17 år siden

Argh, måske lige hårdt nok. Den havde sine øjeblikke 3/6.
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#3 jessup 17 år siden

Jeg synes den lyder rigtig, rigtig, rigtig sjov og finurlig - dvs. god og/eller relevant.
This is just until June
Gravatar

#4 MTK 17 år siden

#1

At det lige præcis var dig der kom med den kommentar, gav mig lige pludselig lyst til at se filmen. God anmeldelse.
Gravatar

#5 chuck 17 år siden

#3 Hehe, lidt relevant er Trier jo altid.

#4 Du kan måske ikke lide gode og/eller relevante film ;)
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#6 Yoda 17 år siden

God film, god anmeldelse og 5/6 herfra.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#7 filmz-Scarface 17 år siden

Kom nu med Riget III...
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#8 Benway 17 år siden

#7 Tror helst jeg er fri. Uden Järegård og Rolffes bliver det alligevel aldrig helt det samme.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#9 Tylerdurden 17 år siden

2/6. Hate it!!!
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#10 lasse78 17 år siden

så nogle klip fra filmen til et lyddesigns kursus, og må sige at de 5 min jeg så var lige til lukummet. MEN, dog vil jeg mene at hvis man er til konceptet som han leverer, er det jo ikke mindre end genialt.

take it or leave it hehe
http://lasseelkjaer.dk/

Skriv ny kommentar: