Kigger man helt nøgternt på “G.I. Joe – The Rise of Cobra”, formår Stephen Sommers mildest talt ikke at få blot et middelmådigt resultat ud af hverken det enorme budget, et potentielt velfungerende plot eller skuespillerne. Der er altså tale en ret skidt film. Trods et par enkle flotte actionscener er der intet at komme efter. Vil man se en film i samme genre er biografpengene bedre brugt på enten “Transformers: De faldnes hævn” eller “Crank 2: High Voltage”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 dyg 14 år siden

Helt enig i anmeldelsen, en dybt elendig film!

Var jeg den eneste, der følte sig drøn-irriteret over scoret til GI Joe?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 Patriarch 14 år siden

#11

Nej. Musikken ar ringe... desværre. Silvestri kan godt lirre et fedt tema af, og har også gjort det med Sommers. Men ak nej... håbløst.

Angående scenerne i Paris. Tror i det er bevidst at de vælger Paris som en slags *nod nod wink win* til Team America?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#13 elwood 14 år siden

Billede 1
Activate afterburning Flatulens

Hnnngggg!!!... Prrrrrrrrrrrrr...PRRRRRRRR!!!! Pow!!!!!!

Billede 2
Important looking man Sniff sniff, okay who just farted!?

Ninja in the back hehe Im silent but deadly

Billede 3
Ninja How many times do I have to say, don't leave the FUCKING! toilet seat up!!!!

Other male thx Mr. now I know

Ninja And knowing is half the battle

Other guy Hey he stole my line!... ass
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 Kviesgaard 14 år siden

Pis og gylle! Har reserveret billet til G.I. Joe i aften i håbet om at den rent historiemæssigt havde mere og bedre indhold end Transformers: De faldnes hævn. Fandens også.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#15 kb420 14 år siden

Hold dog kæft hvor er i nogle brokkehoveder! Filmen var en ren fornøjelse at se og brag af action scener! Det er film for drengerøve og ikke for sarte sjæler! Tror i skal hjem og se Driving miss Daisy, så bliver i nok underholdt! God weekend

Ps: Glæder mig allerede til 2'eren
Gravatar

#16 Michael Andersen 14 år siden

#11 og #12 Kan I uddybe lidt?

Musikken er den eneste grund til at jeg har interesse i Sommers film. Jeg har ikke hørt eller set "G.I. Joe" endnu, men der plejer at være en "let's kick some ass"-kvalitet, især over musikken til de to mumie-film, som jeg er helt vildt med :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#17 Jaxie1000 14 år siden

Føj for en omgang klam kagedej altså...
Gravatar

#18 Patriarch 14 år siden

#16

Det er bare nogle uinspireret temaer, og et meget gammeldags synth arbejde. Jeg elsker Mummy 2 musikken, og denne er langt fra den kvalitet - desværre.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#19 Kviesgaard 14 år siden

Ok tilbage fra biografen. Det var ikke en synderlig ophidsende oplevelse, snarer tværimod.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#20 Ericmase 14 år siden

#15 Enig!
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: