Kigger man helt nøgternt på “G.I. Joe – The Rise of Cobra”, formår Stephen Sommers mildest talt ikke at få blot et middelmådigt resultat ud af hverken det enorme budget, et potentielt velfungerende plot eller skuespillerne. Der er altså tale en ret skidt film. Trods et par enkle flotte actionscener er der intet at komme efter. Vil man se en film i samme genre er biografpengene bedre brugt på enten “Transformers: De faldnes hævn” eller “Crank 2: High Voltage”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 neran 14 år siden

Egentlig det jeg havde forventet af den film
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#2 filmz-jonasgr 14 år siden

En gentagende fejl. Der skal stå Sommers i stedet for Summers :)

Lyder som en film jeg springer over.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3 chandler75 14 år siden

# 2 Tak, det er rettet.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 wimmie 14 år siden

Jeg får mere og mere lyst til at se den...vil bare helst ikke give penge for det ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5 mr gaijin 14 år siden

OK. Baseret på denne anmeldelse, må jeg nok hellere smugle 2-3 guldøl med ind i biffen. En enkelt kan vist ikke gøre det.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#6 The Insider 14 år siden

Troede ikke sommeren kunne blive værre efter Wolverine, Transformers og Potter, men jeg tog sgu fejl! Fik lige genset "Fast & Furious" forleden på Blu-ray og kom undervejs i tanke om, at det sgu endte med at være en af årets absolut bedste blockbusters. Crazy times!
War. War never changes.
Gravatar

#7 wimmie 14 år siden

#6 Ja, det er da langt ude... Fast & Furious bedre end Wolverine? Arrrh...come on - du er da tydeligvis ikke blevet brugt i et eksperiment hvor du er blevet fyldt med stål og derefter blevet mutant - taget på togt; ude efter sandhed (og lidt hævn)!


(Ej, nu må jeg nok hellere stoppe ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8 enfilmnørd 14 år siden

Overvejer stærkt af se den. Gik glip af den originale Street Fioghter, denne film, virker som om, den er lidt i samme stil. Ringe på den overdrevne måde. Man vil more sig over den...

På den anden side, så er Marlon Waynes med, og han kan godt ødelægge sådan en oplevelse, han er bare irreterende
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#9 thomas040 14 år siden

Synes den var på nogenlunde samme niveau som Transformers 2, med mindre stupiditet under bæltestedet.
Failure is a zero out.
Gravatar

#10 The Insider 14 år siden

#7, i dette tilfælde har jeg faktisk oplevet det alt sammen! Det var netop derfor, jeg ikke kunne tage Wolverine seriøst! Jeg lavede jo en hel trilogi af superheltefilm i gymnasiet om en tysk superhelt ved navn Deutschman (yes, med et stort "D" på brystkassen, I kid you not), som drog tilbage i tiden for at redde mit gymnasium fra en bande intergalaktiske kriminelle og en Tom Cruise-lookalike ved navn Ivan, og hvis #1 superpower var at producere technomusik, som kunne desturere rumskibe.

Hold da fest, hvor lyder det egentlig vanvittigt, når jeg læser det højt.... Og yes, jeg uploader naturligvis filmene til YouTube en dag, hvor jeg er tilstrækkeligt beruset! Men derfor vidste jeg nemlig, at man som superhelt altså ikke spilder sin tid på at lede efter læderjakker eller dyste med Fat Bastard-lookalikes, når man er på hævntogt!

(PS. Den her running joke bliver sgu aldrig gammel!)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: