Kigger man helt nøgternt på “G.I. Joe – The Rise of Cobra”, formår Stephen Sommers mildest talt ikke at få blot et middelmådigt resultat ud af hverken det enorme budget, et potentielt velfungerende plot eller skuespillerne. Der er altså tale en ret skidt film. Trods et par enkle flotte actionscener er der intet at komme efter. Vil man se en film i samme genre er biografpengene bedre brugt på enten “Transformers: De faldnes hævn” eller “Crank 2: High Voltage”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Dragon_Claw 14 år siden

Har lige set den, og den kan beskrives med et ord... Sjov!

Nu håber jeg bare at i den kommende DVD udgivelse, vil være en forlænget scene med Scarlett på løbebånd ;-)
Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#22 filmz-Carlsen 14 år siden

Denne film var ren Citizen Kane sammenlignet med Transformers 2 - dermed ikke sagt det ikke er film med utroligt idiotisk plot, intetsigende aktion og ligegyldighe karakterer, for det er det. Det med isen der synker - det er filmkunst af høj høj klasse.

Der var dog et par scener der underholdt mig nogenlunde.
Gravatar

#23 Bony 14 år siden

#17 - Haha, kagedej ligefrem!? :)

Og velkommen til forresten. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#24 The Watcher 14 år siden

Utrolig meget uenig i anmeldelsen. G.I. Joe: The Rise of Cobra er underholdning på højt plan med flotte action sekvenser, og synes noget af det bedste ved filmen er at den ikke tager sig selv seriøst, og man får følelsen af at det er en tegnefilm på Cartoon Network man er igang med at se, dog noget mere voldeligt end de fleste børn kan tåle. Joseph Gordon Levitt er noget af det bedste ved hele filmen, han spiller rollen som Cobra Commander rigtig fedt. Og det er her jeg sætter foden og siger ring til Nolan vi har fundet vores Joker til efterfølgeren til kasse succesen The Dark Knight. Giver filmen 4 stjerner
Now i see the funny side, now i'm always smiling
Gravatar

#25 henriksen78 14 år siden

Da jeg første gang hørte om planen om en "action force" film, blev jeg helt vild.
Jeg er en af dem som har haft værelset fyldt og brugt timer på at lege med det. det ligger også stadig i kasse i kælderen. med dette i frisk erindring så jeg virkelig frem til at gense de kende figure i levene live.

men ak, forventningerne blev hurtig ødelagt i takt med at de første billeder kom frem.
stort set ingen af figurene lignede sig selv. jeg kunne genkende 3 af dem, Snake eyes, Storm shadow og baronessen. hvordan kan man få sig selv til at lave så meget om på det oprindelige.

nu kom jeg så til at gå ind og se den igår selvom jeg havde sagt at jeg ikke villle bruge 80 kr på den. jeg er langt hen af vejen ening i andmeldelsen. de første godt 20-30 min var cool nok, men så syntes jeg også det slutter. det går helt kalt i "Paris scenen" aldring har jeg se så dårlig computer genereret bullshit. historien hænger heller ikke rigtig sammen.

øv øv
Gravatar

#26 Kviesgaard 14 år siden

#25

aldring har jeg se så dårlig computer genereret bullshit.


Ja det var også mit indtryk af CGI effekterne i filmen. Det så lidt forlorent ud. Og ja historien gav heller ikke nogen mening i mit lille hoved. Er der forresten andre, der er skuffet over kvaliteten af CGI effekterne i filmen?
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#27 filmz-Carlsen 14 år siden

#26

Hvordan kan man ikke være skuffet over CGI effekterne, når man tænker på det kæmpe budget? De havde måske været ok til en tv-serie i middelklassen.
Gravatar

#28 Kviesgaard 14 år siden

#27

Det ved jeg ikke. Nogen herinde synes måske de er gode nok. Men for en effektproppet blockbuster synes jeg det haltede noget, og det duer ikke når det er effekterne, der skal sælge filmen (hvilket det er min opfattelse er tilfældet med G. I. Joe).
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#29 The Insider 14 år siden

Nej, jeg fatter simpelthen heller ikke, hvordan en film til 175 millioner dollars uden ét stort navn på plakataten (måske med untagelse af Quaid, som jeg altid har været glad for, men som måske ikke ligefrem er en decideret stjerne) har fået så afsindig ringe effekter. Jeg vil næsten vove at påstå, at det er de sletteste, jeg har set i en blockbuster.
War. War never changes.
Gravatar

#30 filmz-Bruce 14 år siden

#29 175 mio$?!?!? My oh fucking my!!!

3½ sæsoners Carnivale :( Skal man have dårlig smag for at have penge?!?!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: